Utro samboer :(

ORIGINAL: Leatroll

Ser du har en ettåring så da har han holdt på med dette i babyperioden i tillegg noe som for meg hadde gjort meg så vanvittig skuffet og såret. Han skulle få slite VELDIG hvis jeg skulle vurdert noe forhold med han...men først skulle HAN flyttet ut og ordna opp i livet sitt for smågutter som virrer er jeg ikke interessert i!!!!! Hadde blødd i hjertet hver gang jeg så på han, så tror ikke jeg hadde klart noen flere sjanser..

Og hva sier han til den andre dama, hun har gladelig gått rundt og hatt seg og planlagt hawaiitur med en småbarnsfar????? For ei hurpe!!!

Han bør ringe henne mens du hører på.

Hun andre dama er svensk, og forholdet har pågågg der han jobber, et godt stykke unna der vi bor. Og i tillegg har han fortalt henne at han har gått fra meg, og fortalt meg om dem to. Men jeg har funnet henne på FB og sendt henne en rimelig kvass melding om hva jeg synes om å legge seg etter familiefedre!!!

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

sign!!hadde jeg aldri tilgitt, hadde vært ødelagt etterpå!

ORIGINAL: Carmelia

Ser du har en ettåring så da har han holdt på med dette i babyperioden i tillegg noe som for meg hadde gjort meg så vanvittig skuffet og såret. Han skulle få slite VELDIG hvis jeg skulle vurdert noe forhold med han...men først skulle HAN flyttet ut og ordna opp i livet sitt for smågutter som virrer er jeg ikke interessert i!!!!! Hadde blødd i hjertet hver gang jeg så på han, så tror ikke jeg hadde klart noen flere sjanser..

Og hva sier han til den andre dama, hun har gladelig gått rundt og hatt seg og planlagt hawaiitur med en småbarnsfar????? For ei hurpe!!!

Hun andre dama er svensk, og forholdet har pågågg der han jobber, et godt stykke unna der vi bor. Og i tillegg har han fortalt henne at han har gått fra meg, og fortalt meg om dem to. Men jeg har funnet henne på FB og sendt henne en rimelig kvass melding om hva jeg synes om å legge seg etter familiefedre!!!

Det er samboeren din du skal være sinna på, ikke dama. Hun skylder ikke  deg noe.
Du lever bare en gang, hvorfor kaste bort noe så dyrbart som livet ditt på en sånn drittsekk?! Kom deg vekk og finn deg en mann som holder seg til kun deg..

Nei..han hadde jeg vært ferdig med!![:'(]

Hadde aldri klart å komme meg over noe sånt.

Sender en stor klem til deg!!

Om jeg kunne tilgitt vet jeg ikke. Tviler sterkt! Men en ting er sikkert, hadde jeg tilgit kunne jeg aldri stolt på han igjen. Jeg hadde blitt paranoid og mistrodd han hele tiden, noe som igjen hadde ført til at forholdet hadde gått duken. Sååå kort oppsummert hadde jeg nok gått med engang isteden for et år etterpå.

Men denne mannen som har planlagt, løyet til dere begge osv hadde jeg nok sagt hadet til. Don't let the door hit you, where the good lord split you!

Åj... Jeg har aldri vært i en slik situasjon, så det blir så enkelt for meg å bare si at jeg hadde dratt! Men jeg tror ikke at jeg hadde klart å levd med det... Hvis kjæresten min hadde vært utro en gang, altså et engangstilfelle som han hadde innrømmet selv ovenfor meg og virkelig angret, da tror jeg at jeg kunne lagt det bak meg. Men å vite at han hadde hatt et forhold til en annen kvinne.... Nei, det tror jeg ikke at jeg hadde taklet!

Håper at du finner ut hva som blir det riktige for deg!

Er så enig i det. Et lite feiltrinn, en liten one night stand kunne jeg kanskje glemt. Men dette har holdt på over lang tid, han har jo rukket å tenkt over hva han har gjort. Og det var jo ikke avsluttet engang!!! Det var jo jeg som oppdaget det.

Hvordan skal jeg klare å se han inn i øynene og bare være glad i han, eller ligge tett inntil han uten å se for meg at han gjør de samme med henne???????

Og hvorfor vil han egentlig ha en ny sjangse? Det virker jo som at han har hatt et ordentlig kjærlighetsforhold til denne dama, han må jo ha ekte følelser for henne? Huff, du fortjener å finne noen som virkelig elsker deg og bare deg!

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Hellt enig! Han planla jo en tur til Hawai med denne dama! Og du skriver jo selv at hadde ikke du funnet det ut så hadde det fortsatt... DET hadde jeg aldri tilgitt..
Barn eller ikke, jeg hadde kastet ut typen om han hadde vert systematisk utro!

Visste hun at han var småbarnsfar? Ikke sikkert han har sagt det til henne.. JEG hadde kasta ut svinet tvert.. Han hadde ikke fortjent meg etter den oppførselen rett og slett..

livet er for kort til å tilbringes skuffet og sårete. Alle kan gjøre feil, men dette ble for mye spør du meg.
Om du har det vondt bare for barnet ditt sin skyld, så kommer det til å gjenspeiles til slutt uansett.
Men alt i alt er det ditt valg, lykke til hva enn det måtte bli.

ORIGINAL: Martes

Det er samboeren din du skal være sinna på, ikke dama. Hun skylder ikke  deg noe.
Du lever bare en gang, hvorfor kaste bort noe så dyrbart som livet ditt på en sånn drittsekk?! Kom deg vekk og finn deg en mann som holder seg til kun deg..

Enig, den andra dama er jo også et "offer". I hvert fall når samboeren din har løyet om at det var over mellom dere to, da har hun jo ikke gjort noe galt...

Jeg kunne ikke fortsatt i det forholdet for jeg hadde ikke klart å tilgi eller bygge opp tillit til han igjen![&o][:(]

Han har gått langt over streken når han har fortalt henne at han har gjort det slutt med deg, at han skulle på ferie med henne og at han ikke har innrømmet dette for deg selv. Husk at det er han du bør være sint på og ikke henne!!
Dette er ikke bare "en glipp", men utroskap over tid som han har hatt god tid til å tenke over.

Du kan ikke leve i ett ulykkelig forhold resten av livet pga et barn, du kommer til å klare deg fint uten han!

Skjønner at du må ha det veldig vondt nå og vil sende deg en god klem!![:)]

ja,men han har jo sagt til henne at det er slutt mellom dere, og at han har fortalt deg om dere to.. Det er jo ikke hennes feil da..
Hu sitter sikkert i like stort sjokk hu nå... det er HAN du skal være sint på nå, IKKE henne..
Hadde vert noe anna om hu viste at dere to fortsatt var sammen, men hadde valgt å fortsette forholdet. Men det gjør hu da ikke, så da blir det feil å skrive slikt til hu.....

så fælt å høre.. kjenner ikke forholdet deres. Men høres ikke noe kjekt ut. Er bare du som kan bestemme om du klarer å tilgi han og begynne på nytt. Tror ikke jeg hadde klart det, men en vet jo aldri før situasjonen evt dukker opp...
Så masse lykke til. og stor klem til deg.

ORIGINAL: MzDomino!

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

ORIGINAL: Mamma x 3

signerer her.. hadde ikke klart å bodd sammen med denne mannen, tror heller ei min samboer hadde orket meg om det var meg som hadde gjort noe sånt

stakkars, for en fæl situasjon[:(] Jeg vet med meg selv at jeg ikke hadde klart å leve videre med en som hadde vært utro mot meg på den måten. Det finnes så mange snille og gode menn det ute, så da er det ikke noe poeng i å kaste bort livet sitt på en som ikke ser hvor fantastisk du er. Selv om det er faren til barnet ditt... for det er jo sånn at barnet ikke er tjent med å ha en ulykkelig mamma som ikke tør å stole på mannen sin igjen.

ORIGINAL: *HappyHippo*

Nope!
Selv med barn i bildet hadde jeg nok ikke klart å tilgi han.. Når det hadde pågått så lenge og de hadde planer sammen, planer som burde vært forbeholdt dere! Men sånn er jeg.. Visse ting klarer ikke jeg å glemme og legge bak meg..

Lykke til med valget ditt, skjønner du ikke har et lett nå

Jeg må nok si meg enig her. det er nok litt seriøst med hun andre dessverre så lenge han drar det så langt at han planlegger tur med henne.

uff, så fælt for deg!

Men jeg sier, som de fleste andre her: Du fortjener så mye bedre!
Dette var jo ikke akkurat noen engangshendelse...

Og for å være helt ærlig, synes jeg det er ganske frekt av han å tru at det bare er for deg å tilgi han, så kan dere fortsette som før.

Trur du han hadde tilgitt deg om det var du som holdt på??

OG - jeg synes du skal la den andre kvinnen være i fred. Du sier jo selv at samboeren din har fortalt at det var slutt mellom dere, så da handlet hun i god tro. Det er ikke hennes feil. Det er samboeren din som er den skyldige her.

Back
Topp