Utro samboer :(

~Tusse~

Glad i forumet
I går fant jeg ut at min samboer/forlovede er utro. Han har hatt et forhold på si i flere måneder, og han planla tur til Hawaii med henne nå i februar. Hvis ikke jeg hadde funnet det ut så hadde det fortsatt, det var jo ikke avsluttet, og han hadde dratt på "kjærlighetstur" med henne (til meg sa han at han skulle dra med en kompis på jobben).
Nå ber han meg tilgi og gi han en ny sjanse. Hadde vi ikke hatt barn sammen så hadde jeg kastet han rett ut, men med barn blir det litt mer komplisert.. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å glemme det, bare tanken på å sove inntil han gjør meg kval, føler liksom at hele han er forurenset av henne.

Ville dere gitt en ny sjanse?

nei!
en sånn drittsekk hadde ikke fortjent meg..
barn eller ei!

tenk på selv og i en sånn sitasjon...

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

Uff, vil bare gi deg en gooo klem jeg!!

Vet ikke hva jeg ville gjort. Syns utroskap er helt forferdelig, og i utgangspunktet ikke tilgivelig..
Men elsker man noen (og spesielt om man har barn sammen) kan det kanskje være verd å gi det en sjangse..

Klarer du å lever med det da?!
Jeg tror at JEG hadde slitt med dårlig selvtillit, noe som hadde ødelagt for at vi kunne prøvd på nytt om typen min skulle vært utro.

ORIGINAL: Sicily

Som jeg har sagt til slikt tidligere, alle kan gjøre en feil, men systematisk utroskap er UTILGIVELIG! 

signerer her.. hadde ikke klart å bodd sammen med denne mannen, tror heller ei min samboer hadde orket meg om det var meg som hadde gjort noe sånt

Nei, det hadde jeg ikke.

Jeg hadde aldri greid å tilgi utroskap som har foregått over lang tid. En enkelt fylleglipp kunne jeg vurdert å tilgi for barnas skyld, men det er bare noe jeg gjetter på nå.... om det hadde skjedd hadde jeg sikkert reagert annerledes!?
Håper du finner den løsningen som er best for deg, ikke bare deres felles barn!

God klem til deg![:)]

Uff så leit!! Og jeg skjønner det er tøfft!
Jeg tenker at det er et mye større svik å ha et forhold på si, enn å bare ha seg ett ligg. Om du skjønner... Et forhold innebærer helt andre følelser... Så jeg hadde nok ikke greid å tilgi det... Uansett hadde jeg nok flyttet ut for en periode, for virkelig å kjenne på mine følelser... Men det at han faktisk har planlagt ferie tur til utlandet med elskerinnen sier meg at det er mer enn sex, og da hadde jeg ikke greid å stole på han igjenn.. Tenk grundig igjennom valget du tar, og ikke la han bestemme!

Nei d kunne eg ikke
eg hadde ikke klart å stola på han ijenn [:(]
å ikke hadde eg klart å lavær å tenka på om han fortsatt traff hu,
om han suns hu va finere enn meg osv (ja litt dårlig selvbilde å litt sjalu av meg)

men vil senda deg ein gooo klem
å viss DU klare å leva me d, så hvorfor ikke gi d ein sjangs?

nei jeg hadde ikke tilgitt han! Muligheten for at han gjør det igjen er jo stor da?! Hadde ikke orket tanken på å være sammen med sambo etter at han hadde ligget rundt på ei annen enn meg !

Er så enig i det. Et lite feiltrinn, en liten one night stand kunne jeg kanskje glemt. Men dette har holdt på over lang tid, han har jo rukket å tenkt over hva han har gjort. Og det var jo ikke avsluttet engang!!! Det var jo jeg som oppdaget det.

Hvordan skal jeg klare å se han inn i øynene og bare være glad i han, eller ligge tett inntil han uten å se for meg at han gjør de samme med henne???????

Nei, når han ikke selv har avsluttet forholdet og sa det til deg selv så betyr det at han ikke angrer på forholdet men att han ble tatt. Han vil bare ha i pose og sekk han.

DET er utilgivelig. Barna tåler et samlivsbrudd så lenge dere er voksne og kan ha et voksent samarbeid.

Nei, da hadde jeg flytta ut med ungene.

Men hvis du bestemmer deg for å prøve på ny er det superviktig at han tar en FULL helsesjekk før du begir deg ut med han igjen.
Det KAN faktisk hende at du ikke har blitt smitta enda hvis han har noe.

Også er det en fin "straff" å si at du ikke vil kysse eller ligge med han før svarene på de forskjellige tingene er kommet.
Ved HIV kan inkubasjonstiden være et halvt ÅR[;)]

Huff, så forferdelig trasig[:(] Jeg føler så inderlig med deg. Jeg vet jeg hadde hatt store problemer med å gi slipp dersom det var med en mann jeg virkelig elsket og hadde sett for meg resten av livet mitt sammen med, men samtidig vet jeg at jeg ikke hadde klart å stole på han igjen.. Og et forhold uten tillit er ikke liv laga i min verden..

Det er forskjellig for meg å om min mann hadde vært fysisk utro, altså pult ei tilfeldig og angra seg etterpå (sier ikke at jeg nødvendigvis hadde akseptert det) eller om han rett og slett er følelsesmessig utro. Han drar ikke med seg ei til Hawaii bare fordi hun er god i senga...

Men over til deg, tror du du kan leve med det? Vil det være én eneste anledning hvor du ikke kommer til å tenke på det? Personlig tror jeg at om du godtar dette, kommer det til å spise deg levende. Og desverre tror jeg du mister mye mer av det enn å hive (unnskyld meg) svinet ut. For det er han som har gjort noe feil her - ikke du!

God klem til deg i alle fall

Ser du har en ettåring så da har han holdt på med dette i babyperioden i tillegg noe som for meg hadde gjort meg så vanvittig skuffet og såret. Han skulle få slite VELDIG hvis jeg skulle vurdert noe forhold med han...men først skulle HAN flyttet ut og ordna opp i livet sitt for smågutter som virrer er jeg ikke interessert i!!!!! Hadde blødd i hjertet hver gang jeg så på han, så tror ikke jeg hadde klart noen flere sjanser..

Og hva sier han til den andre dama, hun har gladelig gått rundt og hatt seg og planlagt hawaiitur med en småbarnsfar????? For ei hurpe!!!

Han bør ringe henne mens du hører på.

Nei hadde kastet han ut!!

Back
Topp