Utolmodig!!

Bruker059eli

Andre møte med forumet
Sist svangerskap fødte jeg i uke 36, og har hele tiden fått høre at jeg sikkert kom til å få før termin denne gangen også..begynte derfor tidlig å "kjenne etter" å forberede meg på at jeg kanskje fekk før.

Er nå i uke 37, og hos legen i går fikk jeg beskjed om at han var bombesikker på at lisjegulle var født iløpe av ei uke.. Men kjenner jeg blir bare ekstra lei å frustrert når jeg får sånne tilbakemeldinger for en vet aldri..blir noen evig lange uker fremover om de skal vise seg at legen tar feil! :/ føler liksom allerede at jeg er en uke på overtid:p. dagens syt:p
 
Samme her! Fødte i uke 34 sist så har ventet lenge nå! Selv om jeg ikke ønsket ny prematur fødsel så har jeg jo ventet siden uke 34 denne gang også. Og jordmor og lege har alle sagt at nok han her også kommer før termin.. Jaja er 37+2 i dag...
 
Samme her! Fødte i uke 34 sist så har ventet lenge nå! Selv om jeg ikke ønsket ny prematur fødsel så har jeg jo ventet siden uke 34 denne gang også. Og jordmor og lege har alle sagt at nok han her også kommer før termin.. Jaja er 37+2 i dag...

Ja ønsker selfølgelig ikke prematur fødsel,men samtidig blir man veldig sliten av å gå å kjenne etter og vente uke etter uke:/ de fleste andre begynner jo ikke å forvente fødsel før et par uker før å slapper kanskje mer av:) her har mannen måttet holdt seg i nærheten fra uke 35 for har også fått beskjed om att når det skjer så skjer det fort:p
 
Utrolig irriterende med legen som sier sånn når det ikke er noen garanti.
Legen sa til meg etter undersøkelse i uke 36 at jeg var kjempe moden og at hun trodde fødselen ville starte når som helst. Hun sa også "jeg blir overrasket hvis du går til termin"
Vel....
Termin i dag, og enda ingen tegn til baby! :eek:
Syns det blir feil når de gir forhåpninger.
(Er førstegangs da)
 
Ja ventetiden blir enda lenger når man tror det skal skje tidlig :(
Jeg var hos jm i dag... Hun sa helt motsatt. Informerte om hvordan igangsetting foregår. Satte meg opp på time den 22.oktober (som er evighet til!) og sa at "da bestiller vi overtidskontroll... OG at siden jeg nå er "eldre" kan hormonene være litt tregere og jeg kanskje ikke kommer igang på egenhånd... Er 37 uker i morra.
Huff, jeg har også tenkt at han kommer før...
 
Back
Topp