Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Håper det går bedre enn du forventer!Oppdatering!
Gruer meg forferdelig til imorgen, må ha sonde. Hadde virkelig håpet på at det kom til å snu. Men desverre ble det ikke slik :-(
Hvordan går det med deg nå??Ja satser på det![]()
Kjente jeg var rimelig stressa når dem ville ha narkose på meg..Men som amnestilegen sa til meg før jeg såvna. (hadde dette vært en risiko for fosteret hadde vi ikke tatt den sjansen, spesielt ikke når det var prøverørabarn) så måtte jo bare stole på det. Så der var godt å få se gullet igjen idag ♥♥♥
Huff. Tenker på deg. Høres veldig tøft å gå gjennom. Håper det blir bedre etterhvert. Hvor lenge må du være på sykehuset. ,?
Har ingen trøstende ord til deg, må være en helt forferdelig situasjon.Vet ikke. Var på permisjon i helga nå men igår kveld kasta jeg sånn opp å kjente sonden hadde flytta på seg å på toppen av det hele gikk den tett. Så måtte inn igjen. Så endte med at dem måtte fjerne den. Å nå vill dem egentlig legge inn ny sonde imorgen igjen. Men jeg kjenner jeg er skeptisk til ny narkose allerede. Har virkelig ikke lyst.
Men alt går utover psyken også nå. Orker ingenting, har ikke lyst til noe, likegyldig til alt. Har rett å slett ikke krefter i kroppen. Utmatta av å være utmatta... Prøver holde hodet høyt å ikke fokusere så mye på dette men heller gleden av å ha nådd 10 uker nå. Å gleden av vær gravid. Etter en lang ivf prosess også. Men er bare så sliten nå at jeg føler meg deppa... :-( å det syns jeg ikke er kjekt i det hele tatt. Ønsker ikke det, men er bare så sliten. Har en vekt på 44,8 kilo. Jeg føler meg som en anorektiker. Har ingen matlyst heller. Føler jeg klager mye nå. Men er så utrolig sliten. Har null energi, null krefter, vill bare sove omtrent. Å redd dette svangerskapet går galt. :'(
Har ingen trøstende ord til deg, må være en helt forferdelig situasjon.vil bare sende deg en god klem, og si at det kan bare bli bedre!