Utforkjøring!

Evette

Gift med forumet
Så uheldig man kan være en torsdagsmorgen!
Bilen havnet på taket i grøfta, jeg slapp unna med litt vondt i knærne, men ingen synlige skader. Litt skjelven å lei meg naturligvis.
Fikk sykmelding i dag og i morgen og med verdens beste kollegaer får jeg også fri på mandag og med streng beskjed om å si ifra viss jeg trenger å få bytta flere vakter!
Jeg traff ingen andre biler eller eiendom. Bilen er gammel og uten kasko så rep må bli fra egen lomme.
Så da trenger jeg vel ikke å melde skade til forsikringsselskap?
Verken på meg eller bil?

Oj så skummelt, godt det gikk bra med deg
Ja. Det var hell i uhell. Politiet å ambulanse fryktet det verste når de såg bilen. Men jeg brukte bilbelte og hadde lav fart og motgående trafikk har nok observert hva som var på vei så de sakket farten langt unna! Mange biler som stoppet å hjalp til :)

Oi, så skummelt. Skader etter en ulykke, trenger ikke merkes eller synes med en gang. Har du vært på legevakta? Du bør sjekkes i tilfelle senskader.
Jeg merket ikke ribbeinsbrudd før dag 2 :o

Oi, så skummelt. Skader etter en ulykke, trenger ikke merkes eller synes med en gang. Har du vært på legevakta? Du bør sjekkes i tilfelle senskader.
Jeg merket ikke ribbeinsbrudd før dag 2 :o
Jada. Jeg var på sykehus og fikk full undersøkelse:) lå også til observasjon.

Uff, så ekkelt. Godt det gikk så bra da! Bra mange stoppet for å hjelpe også, og at kollegaene dine er så greie.

herregud, så bra at det gikk bra med deg! Godt å høre <3 er du helt sikker på at du ikke trenger en sjekk på legevakta? helt for sikkerhetsskyld?

herregud, så bra at det gikk bra med deg! Godt å høre <3 er du helt sikker på at du ikke trenger en sjekk på legevakta? helt for sikkerhetsskyld?
Var på sykehus og fikk full us av traumeteamet:p lå også til observasjon en stund etterpå. Kroppen har det fint, litt skjelven å lei meg bare..

Så utrolig skummelt.
Og veldig bra det gikk så bra som det gjorte.
Flotte kollegaer du har :)

Nei så lenge du ikke skal ha hjelp av forsikringsselskapet trenger du ikke melde i fra

Uff, ikke bra. Håper du kom unna med skrekken.

Jo, du må melde fra til forsikringsselskapet både på deg og bilen. Iallefall med deg i tilfelle etterskader.

Uff, ikke bra. Håper du kom unna med skrekken.

Jo, du må melde fra til forsikringsselskapet både på deg og bilen. Iallefall med deg i tilfelle etterskader.
Oki.. Jeg sendte en mail til forsikring selskapet tidligere. Klarte ikke å ringe. Men kan jo kanskje få sambo til å ringe i morgen. Vi skal uansett dra å se på bilen i morgen for å se hvor mye skade det er snakk om og om det lønner seg å reparer den eller bare få en ny..

Åh herremin!!!! Så godt det gikk bra!!!!

Var selv i kollisjon for noen uker siden. Ble påkjørt bakfra. Ble så shaky assa. Tok noen uker før jeg ikke kjørte med nervene utenpå..
Godt det gikk bra med deg :)

Back
Topp