Utforkjøring!

Enda godt du er like hel selv om noe slikt selvsagt oppleves fryktelig skremmende. Glad alt er bra med deg og at du har så flotte kolleger som gir deg tid og ro til å komme deg. Ta godt vare på deg selv! :)

Var selv i kollisjon for noen uker siden. Ble påkjørt bakfra. Ble så shaky assa. Tok noen uker før jeg ikke kjørte med nervene utenpå..
Godt det gikk bra med deg :)
Ja, og sette seg foran rattet igjen er ikke barebare. Jeg er helt avhengig av å kjøre bil når mannen jobber kveld og natt så jeg måtte bare bite tennenne sammen og prøve å kjøre igjen i går kveld. Det gikk helt fint etter at jeg var ferdig med å gråte av skrekk:p og så holdt jeg 30 i 50 sona å kjørte midt på veien når jeg kunne! Vi bor heldigvis i en mindre bygd med lite trafikk :)
På mandag begynnee sambo på jobb igjen så da må jeg bare..

Ja, og sette seg foran rattet igjen er ikke barebare. Jeg er helt avhengig av å kjøre bil når mannen jobber kveld og natt så jeg måtte bare bite tennenne sammen og prøve å kjøre igjen i går kveld. Det gikk helt fint etter at jeg var ferdig med å gråte av skrekk:p og så holdt jeg 30 i 50 sona å kjørte midt på veien når jeg kunne! Vi bor heldigvis i en mindre bygd med lite trafikk :)
På mandag begynnee sambo på jobb igjen så da må jeg bare..

Det er nesten best å kaste seg ut i det igjen. Gråt en skvett om du trenger det :) jeg også var den trafikk sinka noen dager etter. Helt normalt! Ta den tiden du trenger. Forsikringsselskapet vi har samt det til han fyren som krasjet i meg har ringt å sjekket hvordan det går med meg mange ganger. Det hjelper at folk har forståelse :)

Meld i fra til forsikringsselskapet, så velger du selv om du bruker forsikringen til å dekke skadene, eller om du vil dekke de selv og spare bonusen.
Godt du kom fra det uten store skader! Lykke til videre :)

Back
Topp