*Utfordringstråd*

ORIGINAL: Baby Rickardsson

Dytter da jeg synes dette er en artig tråd[:D]

Samme her [:)]

Haha, uff - for en fæl utfordring. Menmen, her er altså jeg etter en lang dag! Knis[:D]

Søt du er da [:D]
Hvem sender du den videre til? [;)]

ORIGINAL: **tvilling85**

Søt du er da [:D]
Hvem sender du den videre til? [;)]

Oj, haha - sitter klistra til tv'n og ser paradise. Så glemte den helt jeg...
Vet ikke hvem som har blitt utforda før jeg da.. Men jeg velger moradi - og jeg vi se det styggeste bildet du vet av deg selv![:D] Hvis du synes det blir kleint, så kan du få lov til å velge å vise fram den styggeste kjendisen du vet av istedet.[:D]

HIhi. Har vist dette bildet før da, men det fins ikke noe styggere av meg [;)] Tror jeg var 15 år på det [8D]

Sender utfordring videre til Tonjeoglillegutt: Jeg vil se det mest rotete rommet i huset ditt [:D]

Javelda[8D]

Det ene gjesterommet. En eske med leker der som småsøsken leker med når de er her...
Mange esker med klær som jeg sorterer etter lillemann.. Og sist, men ikke minst, to nye
doer som vi skal ha når vi pusser opp her[8D] Pluss sambo sine jobbeklær som hele tiden
ligger strødd innpå der..

KINEMOREN! Da vil jeg seeeeee soverommet deres[:D]

Edit: hun var visst avlogga nå da.. Sender den videre til PURKEN!!

hehe huff..soverommet ja. Det er jo absolutt det styggeste rommet i leiligheten. Er litt sånn halvveis påbegynt oppussing der inne. hehe. No ligger Mina og sover der inne så eg tror eg må vente til i morgen tidlig med å ta bilde. Men eg skal legge et inn da! [:D]

I mellomtiden kan eg jo utfordre #Åsen# til å ta bilde av noe hun har laget selv.

Kan ta bilde i morra[:)] Tuppa sover der inne å ho våkner så lett.

ORIGINAL: Kinemoren

hehe huff..soverommet ja. Det er jo absolutt det styggeste rommet i leiligheten. Er litt sånn halvveis påbegynt oppussing der inne. hehe. No ligger Mina og sover der inne så eg tror eg må vente til i morgen tidlig med å ta bilde. Men eg skal legge et inn da! [:D]

I mellomtiden kan eg jo utfordre #Åsen# til å ta bilde av noe hun har laget selv.

Hmm.. ok .. * lete frem *
immelomtiden ... Drømmeren... jeg vil se det fineste du har!!!

ORIGINAL: #Åsen#

[Hmm.. ok .. * lete frem *
immelomtiden ... Drømmeren... jeg vil se det fineste du har!!!

hehe blir vel Nikolai det da ;o)

ORIGINAL: Drømmeren

Det er Nikolai teller det?

Tenkte på det etter jeg skrev.... det er jo selvsagt.. men noe som ikke er levende =)

ORIGINAL: #Åsen#

ORIGINAL: Drømmeren

Det er Nikolai teller det?

Tenkte på det etter jeg skrev.... det er jo selvsagt.. men noe som ikke er levende =)

Hmmm.. den er verre... hehe[8D]

Må tenke litte grann [8D]

Før Emil kom pjonet jeg endel... er gammel viking strikk..
lager votter og vet ikke hva du kaller det andre...men fingrene er ute i det fri ivertfall ;)

til voksen
Barn
Barn

Blir akvariumet da [8D]

Skal kjøpe planter og fikse litt oppi der.... slørhalene er fæle med å rive løs plantene osv[8D]

Jeg vil se inni kjøkken skapene til Malina84[8D]

Jeg endret siden mammamilla ikke var pålogga[8D]

Dytter! Vil se mer!!![:D][:D]

Jeg satt meg akkurat for å pumpe her! men skal prøve å få tatt bilder, og overført før jeg legger meg [:D]

I mellomtiden kan vi jo få se tven til Purken [:D]

Det blir bare et bilde, måå få pumpet ferdig og komme meg i seng [:D]
(må endre på bildene, laste opp ett og ett, og vi har 21 skap på kjøkkenet..)

skal ta bilde nå[:)]

sånn ^^
Se bort fra støve på tven. Skal vaske å det imorra[:)]

Da vil e se det mest rotete stede hos #Åsen# 

Back
Topp