Utfordringer med stor mage

Det å komme seg opp av senga og sofaen begynner å bli utfordrende.
Ta på seg sko med glidlås, vondt å stå bøyd så lenge.

Klarer enda å ta på sokkene mine selv da :D

Nå begynner vel de fleste av oss å få en del mage. Er det flere som merker at dette skaper litt (morsomme) utfordringer? :p
Jeg kan for eksempel ikke ta oppvasken uten at jeg må stå med baken utover, magen er redd og slett i veien ;-) merker og at jeg feilberegner når jeg skal åpne dører, så jeg kommer alltid borti døren med magen!

Er det flere som merker at magen skaper krøll i hverdagen? ;-)
Haha, sliter med å huske på at jeg ikke lenger bare kan sniiiiiike meg forbi andre... Feks sier jeg til de som vil flytte stolen sin litt: bare sitt du, jeg sniker meg bare bak her....
Vel vel!!!

Haha, sliter med å huske på at jeg ikke lenger bare kan sniiiiiike meg forbi andre... Feks sier jeg til de som vil flytte stolen sin litt: bare sitt du, jeg sniker meg bare bak her....
Vel vel!!!

Haha, samme her ;-) noen bare ser på meg med et blikk som sier "ja særlig", andre kommer ikke på at magen er stor, så jeg må be de om å flytte seg likevel ;-)

Har ikke barbert leggene mine på alt for lenge :p Rett og slett fordi jeg ikke orker bøye meg så mye :p

Sulter stadig borti folk med magen og sliter veldig med å knyte skolisser og ta på meg sokker. Ting som faller på gulvet er herved ikke-eksisterende! :p værst av alt er vel å ikke kunne sove på magen. Og at alt av klær strammer. Og at det føles ut som om navlen skal revne.

Begynner å merke at det er mindre behagelig å bøye seg for å ta på sko, og jeg har alltid vannsøl eller matgris på genseren/magen..:-P Tenker ikke på at magen er der, så kommer borti alt. Prøver å ikke ta 11-12 trikken, for de er så trange, og ingen tar hensyn til magen..kjente jeg ble så forbanna sist da jeg ble dyttet oppi en dame som satt, så hun fikk magen min helt oppi ansiktet.

Back
Topp