Utfordringer med stor mage

Amaryllis85

Glad i forumet
Nå begynner vel de fleste av oss å få en del mage. Er det flere som merker at dette skaper litt (morsomme) utfordringer? :-P
Jeg kan for eksempel ikke ta oppvasken uten at jeg må stå med baken utover, magen er redd og slett i veien ;-) merker og at jeg feilberegner når jeg skal åpne dører, så jeg kommer alltid borti døren med magen!

Er det flere som merker at magen skaper krøll i hverdagen? ;-)

Kjenner meg igjen! Jeg syns det er utrolig slitsomt å plukke opp ting fra gulvet... Spesielt lekene til sønnen min! Magen er skikkelig i veien ja og det begynner å bli tungt å gå, reise seg opp fra stolen eller opp fra sengen.. Føler meg ofte som en strandet hval... :p

Kjenner meg igjen! Jeg syns det er utrolig slitsomt å plukke opp ting fra gulvet... Spesielt lekene til sønnen min! Magen er skikkelig i veien ja og det begynner å bli tungt å gå, reise seg opp fra stolen eller opp fra sengen.. Føler meg ofte som en strandet hval... :p

Huff ja! Før jeg ble sykemeldt fra jobben i barnehage sukket jeg hver gang noen mistet koppen sin på gulvet, for jeg visste at det var jeg som måtte plukke den opp igjen :-P
Haha strandet hval, veldig godt beskrevet ;-) sånn føler jeg meg når fysioterapeuten ber meg om å reise meg fra benken. Må liksom ta sats!!

Merker det spesielt når jeg skal "snike" meg forbi noen :-D

Haha samme her ;-) "unnskyld, jeg skal bare forbi..." *dunk * ;-)

Samme her, må liksom legge magen oppå benken:D klarer ikke bære esker:p og kommer stadig borti fordi jeg misberegner plassen:p

Samme her. Jeg sliter med å få på hunden halsbåndet for å gå tur, han er en liten chihuahua, og det å bøye seg så langt ned er ett mareritt. Og om jeg mister ting på gulvet hender det det blir liggende der ganske så lenge dersom jeg ikke trenger det (jeg bor alene så ingen andre som bryr seg om rot på gulvet). For ikke å snakke om å komme seg inn og ut av bilen! Jeg må ha stolen ganske nærme rattet for å få god kontkat med pedalene (jeg er litt kort), men nå begynner det virkelig å skrante på mageplassen, jeg må virkelig smyge meg forsiktig inn og ut for å få magen forann rattet! Morsomt med stor mage når man ikke er vant til det :)

Jeg går også i den "skal bare snike meg mellom her"- fellen gang på gang. :P Å lene meg framover er drepen, magen er i veien og jeg får umiddelbart åndenød. :P På do, spesielt om morgenen, er det så godt å sitte og lene seg framover med albuene mot lårene, men det går heller ikke nå. ;)
Og ja, magen må legges oppå benken når jeg skal lage mat. :P

Huff ja! Før jeg ble sykemeldt fra jobben i barnehage sukket jeg hver gang noen mistet koppen sin på gulvet, for jeg visste at det var jeg som måtte plukke den opp igjen :-P
Haha strandet hval, veldig godt beskrevet ;-) sånn føler jeg meg når fysioterapeuten ber meg om å reise meg fra benken. Må liksom ta sats!!

Haha samme her ;-) "unnskyld, jeg skal bare forbi..." *dunk * ;-)
Kanskje vi skal skaffe oss en slik en?

https://www.jula.no/catalog/hage/hageredskaper/hagestell/hagerydding/soppelplukker-709111/

Merker det spesielt når jeg skal "snike" meg forbi noen :-D

Haha, er så enig! Jobber som lærer og skal bevege meg rundt i et litt trangt klasserom, tror de fleste elevene har fått litt ufrivillig nærkontakt med min kropp. Noen av de holder fast på PCen når jeg kommer :p

Her måtte jeg få sambo til å ta av og på bindingene på skiene hver gang jeg skulle over en vei eller lignende.. klarer jo ikke bøye meg så langt ned uten veldig vondt og åndenød

Morsom tråd :D
Jeg kjenner meg igjen i forbi snikingen. Og når jeg skal bøye meg så er det meget elegant med rompen rett opp og bredbent stønner på min vei ned mot gulvet!
Datteren min er i en sånn høyde at magen treffer henne stadig i ansiktet.. også får jeg ikke skrapet is på midten av frontruta :p

Morsom tråd :D
Jeg kjenner meg igjen i forbi snikingen. Og når jeg skal bøye meg så er det meget elegant med rompen rett opp og bredbent stønner på min vei ned mot gulvet!

Hahahaha, det der er akkurat som meg også! :D Av og til kommer et stønnende "å herregud..." på vei opp igjen. :P
Jeg kan liksom ikke huske at det var slik sist. Alt man glemmer. :P

Bil er utfordring ja, spesielt med trange parkeringsplasser og en må "smyge" seg ut døra og forbi skittne biler, har blitt en del magemerker på meg i det siste, veldig beleilig når en stresser på vei til jobb:)

Bil er utfordring ja, spesielt med trange parkeringsplasser og en må "smyge" seg ut døra og forbi skittne biler, har blitt en del magemerker på meg i det siste, veldig beleilig når en stresser på vei til jobb:)
Signerer denne ja.. magen blir fort skitten.. også har det en tendens til å bli litt søling ved matlaging og spising.. magen tiltrekker seg jo matflekker :-P

Signerer denne ja.. magen blir fort skitten.. også har det en tendens til å bli litt søling ved matlaging og spising.. magen tiltrekker seg jo matflekker :p
Den er magnetisk tror jeg:D vet jo at den inni magen liker mat, så kanskje det er en sammenheng der?;) vi får skylle på det fremover, så ikke omverdenen tror vi bare er en gjeng klummser;)

Den er magnetisk tror jeg:D vet jo at den inni magen liker mat, så kanskje det er en sammenheng der?;) vi får skylle på det fremover, så ikke omverdenen tror vi bare er en gjeng klummser;)
Haha! Ja, kanskje det! ;-)

Back
Topp