Ev hvis du vil kan jeg se over filmen og skrive ned til deg hvilke øvelser man skal gjøre i hvor mange minutter?takk, da gjør jeg det!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ev hvis du vil kan jeg se over filmen og skrive ned til deg hvilke øvelser man skal gjøre i hvor mange minutter?takk, da gjør jeg det!![]()
Hva er saltime?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hva tenker dere andre? Er det greit/rettferdig at en kan få velge andre videoer enn 30DS?Går andre intruktørvideoer under "saltime"?
Jeg har blitt veldig glad i denne http://www.youtube.com/watch?v=G9TSbIrp8qQ
Man får høy puls og bra styrketrening, varer i 35 min.
Syns evt. videoen skal ''godkjennes'', da det ikke er fryktelig mange videoer(som jeg har funnet hvertfall), som er like tøffe som den....Hva tenker dere andre? Er det greit/rettferdig at en kan få velge andre videoer enn 30DS?
Ok. Det er greit for meg..Syns evt. videoen skal ''godkjennes'', da det ikke er fryktelig mange videoer(som jeg har funnet hvertfall), som er like tøffe som den....
Vil du endre til den måten vi skal skrive på og som alle andre bruker? Gjør du det før 21 skal du få poengene. Hvis ikke vil du ikke få poeng, det ble sagt fra om forrige uke.Treningutfordring: 30 days shred - 30 poeng for hver dag (videoen finner du her: http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8
Alternativet er saltime som varer minst 30 minutter.
50 poeng bonus hvis du trener hver dag.
Godis: 25 poeng for null godis.
50 poeng bonus for å ikke spise godis mandag til torsdag. Vi gir ett lite unntak for søndag siden det er morsdag (gjelder morsdagsrelatert godis f.eks kake eller dessert etter middagen), men spiser en godis da får en så klart ikke poeng for dagen.
Frokost: 25 poeng for hver dag en spiser frokost innen en time etter en har stått opp.
50 poeng bonus hvis en spiser frokost innen en time etter en har stått opp hver dag
Vann: 10 poeng for 1 liter, 25 poeng for 2 liter.
50 poeng bonus hvis du drikker 2 liter eller mer hver dag.
Godis 25x5 = 125
+ bonus 50
Frokost 25x5= 125
+bonus 50
Vann 10x5 =50
Totalt :400