Ikke i bruk
Forumet er livet
AmenTrenger da ikke beklage
Titt innom når du har tid og orker! Forumet skal være en glede, ikke en plikt!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AmenTrenger da ikke beklage
Titt innom når du har tid og orker! Forumet skal være en glede, ikke en plikt!![]()
Fortsatt imponert!Brukte 50 min i dag eller noedet gikk sakte
Trenger da ikke beklage
Da ble det litt til deg ogsåDet fine med virtuell kake er at der er nok til alle som vil ha![]()
(og for meg, at dette er resten etter at jeg sendte så mye jeg fikk plass til i tina bort på fotballbana. Har sagt at jeg kan hente resten om de går tom da. Men vi fikk da en smak.
Tar gjerne et stykke jeg ogsåDet fine med virtuell kake er at der er nok til alle som vil ha![]()
(og for meg, at dette er resten etter at jeg sendte så mye jeg fikk plass til i tina bort på fotballbana. Har sagt at jeg kan hente resten om de går tom da. Men vi fikk da en smak.
TakkFortsatt imponert!Stå på!
![]()
![]()
Ser sånn ut, folk har det vel travelt med andre ting nå i mai når det er masse som skjerHar en bitteliten følelse av at denne har gått litt skeis... :-o
Ja, det har vært fullt opp med bursdager og andre ting denne uka her også.. Mai er liksom ikke mnd for skravling, merker jeg.Ser sånn ut, folk har det vel travelt med andre ting nå i mai når det er masse som skjer![]()
Samme her, hatt besøk og vært mye mer ute nå når det har blitt varmere i væretJa, det har vært fullt opp med bursdager og andre ting denne uka her også.. Mai er liksom ikke mnd for skravling, merker jeg.
Gratulerer med dagenKan like så greit være en virtuel kake.. Liker egentlig ikke kake![]()