Utfordring uke 18 (2 til 8 mai)

Og... vel, rett over 1800 så langt. Halve døgnet er gått.

Den mest effektive delen av det gjenstår, men hvordan det blir når denne kvelden er innledningen av en langhelg vet jeg ikke?

Neei.. er ikke optimistisk må jeg innrømme..
Kan hende noen tar et tak i morgen, siden alle har fri, men.. Vet ikke.

Neei.. er ikke optimistisk må jeg innrømme..
Kan hende noen tar et tak i morgen, siden alle har fri, men.. Vet ikke.

Vet ikke

I morgen kommer svigermor.

Dvs at i løpet av i dag og i morgen må vi finne gjestesenga. Gjerne rydde litt ellers også, men ia lle fall finne gjestesenga.

Det er fotballturnering i kveld, laget vårt arrangerer. Bare sånn initurnering for 8 lag i samme aldersgruppe da, to grupper, tre kamper hver. Men mannen er jo derved der fra før de starter til etter de slutter. Arrangementansvarlig. Jeg er derved ansvarlig for ungene da, og muligens logistikken med å få dem i seng, kanskje komer han hjem i tide til det, de to eldste kan i ale fall få rangle bittelitt.

Men ALLE har fri i morgen ja. Også ungene.

Vet ikke

I morgen kommer svigermor.

Dvs at i løpet av i dag og i morgen må vi finne gjestesenga. Gjerne rydde litt ellers også, men ia lle fall finne gjestesenga.

Det er fotballturnering i kveld, laget vårt arrangerer. Bare sånn initurnering for 8 lag i samme aldersgruppe da, to grupper, tre kamper hver. Men mannen er jo derved der fra før de starter til etter de slutter. Arrangementansvarlig. Jeg er derved ansvarlig for ungene da, og muligens logistikken med å få dem i seng, kanskje komer han hjem i tide til det, de to eldste kan i ale fall få rangle bittelitt.

Men ALLE har fri i morgen ja. Også ungene.

Jepp.. kan fort bli hektisk da og.. :/
Får se hva det blir til! Men ser på det som en god mulighet for at vi ikke klarer utfordringen denne gang.

Jepp.. kan fort bli hektisk da og.. :/
Får se hva det blir til! Men ser på det som en god mulighet for at vi ikke klarer utfordringen denne gang.
Kan bli hektisk ja...

Men vi får se på det på denne måten:
Går det ikke denne gangen, er vi sikkert revansjesugne neste gang :-P

Synes det virker temmelig rolig her inne i dag også jeg..:-(

Sprekt!! Hvor langt løper du? :) Og hvor hardt pusher du deg?
Kommer Ann på egentlig ! Løper som regel løyper og da prøver jeg å løpe hele. Men alt fra 4 - 8 km. I Dag ble det 6 :) jeg pusher meg litt! Men gjorde ikke det i dag siden jeg har vært syk å går på penicillin

Kommer Ann på egentlig ! Løper som regel løyper og da prøver jeg å løpe hele. Men alt fra 4 - 8 km. I Dag ble det 6 :) jeg pusher meg litt! Men gjorde ikke det i dag siden jeg har vært syk å går på penicillin
Så flink du er! :) Hvor lang tid bruker du på det ca? Syns det er imponerende! Savner å løpe, gleder meg til å gjøre det etter svangerskapet! :)

Virtuell overførsel av kake pågår.
066cecaa78760b6f564f03a0ff724bdf

Jeg har dessverre ikke så mye tid og ork til forumet for tiden. :/ Beklager for lite deltakelse!

Sender du denne veien også!!?:D
Det fine med virtuell kake er at der er nok til alle som vil ha :-)

(og for meg, at dette er resten etter at jeg sendte så mye jeg fikk plass til i tina bort på fotballbana. Har sagt at jeg kan hente resten om de går tom da. Men vi fikk da en smak.

Back
Topp