Utfordring uke 18 (2 til 8 mai)

Da kan vi i det minste regne i dag, men jeg tror ikke vi kom langt i går heller, det virket rolig rundtomkring.

Da kan vi i det minste regne i dag, men jeg tror ikke vi kom langt i går heller, det virket rolig rundtomkring.
Jeg syns også at det var rolig igår. Får satse på at det tar seg litt opp. :)

Enda lavere tall i går enn på mandag.. :(
Fryktet det ja. Det virket sånn. Lavt tempo.

Hvorfor klarer vi ikke dette?

Hvor mye kake må til for at du skal gi oss en sjanse til? Hvor høyt må vi i dag da? Så pusher jeg på med en tråd med oppdatering om hvor langt vi har kommet, kanskje det motiverer folket?

For noe mangler.

Det må skravles overalt. Ikke bare i skravletråden

Fryktet det ja. Det virket sånn. Lavt tempo.

Hvorfor klarer vi ikke dette?

Hvor mye kake må til for at du skal gi oss en sjanse til? Hvor høyt må vi i dag da? Så pusher jeg på med en tråd med oppdatering om hvor langt vi har kommet, kanskje det motiverer folket?

For noe mangler.

Det må skravles overalt. Ikke bare i skravletråden

Har bursdag på søndag, så bløtkake :)

Sorry, er for mye som skjer her om dagen... Alle tre ettermiddager og kvelder som har vært denne uka har og er fyllt opp :-(
Og nå har vi alle sammen fri ut uka, så mindre skravling da og...
:-(

Tror Mai er en hektisk mnd for mange. Mye vårstell og våronn, fridager og forberedelser til 17.Mai og konfirmasjon..

Det et mai ja. Mai er mye som skjer.

Jeg fikk med meg det :/ jeg Har hele dagen fri så :P skal bare løpe en tur så er jeg klar
Sprekt!! Hvor langt løper du? :) Og hvor hardt pusher du deg?

7ed01ac035f4e1afd46301ffbd726bbd

Dette er tatt nå rett over midnatt 04.05.2016. Glemte å ta ved midnatt.

Har ikke vært veldig aktiv hittil denne uka, har litt mye å gjøre på jobb nå før jeg skal ut i permisjon, men skal prøve å skravle mer de neste dagene. :)

Tok denne to min. over;
b18f5fec9beab75d23d7935fc23b4fe8

Men stat'en der er helt lik den fem på (jeg rakk ikke ta akkurat på minuttet), så jeg vet ikke hvor rett den er.

Tok denne to min. over;
b18f5fec9beab75d23d7935fc23b4fe8

Men stat'en der er helt lik den fem på (jeg rakk ikke ta akkurat på minuttet), så jeg vet ikke hvor rett den er.
Vi vet ikke eksakt hvor mye vi må skrive heller
Vi mangler 700 mandag og "enda flere" i går, så opp mot 2000 i manko?

Eller ca 9000+ i dag?

Vi vet ikke eksakt hvor mye vi må skrive heller
Vi mangler 700 mandag og "enda flere" i går, så opp mot 2000 i manko?

Eller ca 9000+ i dag?

MINST 8700 (sett at vi manglet "bare " 800 i går), men tror vi bør satse på over 9000 i dag, ja.. :/

MINST 8700 (sett at vi manglet "bare " 800 i går), men tror vi bør satse på over 9000 i dag, ja.. :/

Og... vel, rett over 1800 så langt. Halve døgnet er gått.

Den mest effektive delen av det gjenstår, men hvordan det blir når denne kvelden er innledningen av en langhelg vet jeg ikke?

Back
Topp