Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns også at det var rolig igår. Får satse på at det tar seg litt opp.Da kan vi i det minste regne i dag, men jeg tror ikke vi kom langt i går heller, det virket rolig rundtomkring.
Fryktet det ja. Det virket sånn. Lavt tempo.Enda lavere tall i går enn på mandag..![]()
Fryktet det ja. Det virket sånn. Lavt tempo.
Hvorfor klarer vi ikke dette?
Hvor mye kake må til for at du skal gi oss en sjanse til? Hvor høyt må vi i dag da? Så pusher jeg på med en tråd med oppdatering om hvor langt vi har kommet, kanskje det motiverer folket?
For noe mangler.
Det må skravles overalt. Ikke bare i skravletråden
En virtuell kake skal jeg i alle fall lage.Har bursdag på søndag, så bløtkake![]()
Skjønner denDet et mai ja. Mai er mye som skjer.
Men det var jo ikke høye krav du satte. Det var ikke 10 000.Skjønner den![]()
Godt noen har troen.....Vi skal klare dette
Så kjedelig, men det tror jeg på. Var meget stille her i gårEnda lavere tall i går enn på mandag..![]()
Jeg fikk med meg det :/ jeg Har hele dagen fri såGodt noen har troen.....
Vi klarte det ikke de to første dagene...
Sprekt!! Hvor langt løper du?Jeg fikk med meg det :/ jeg Har hele dagen fri såskal bare løpe en tur så er jeg klar
![]()
Dette er tatt nå rett over midnatt 04.05.2016. Glemte å ta ved midnatt.
Har ikke vært veldig aktiv hittil denne uka, har litt mye å gjøre på jobb nå før jeg skal ut i permisjon, men skal prøve å skravle mer de neste dagene.![]()
Vi vet ikke eksakt hvor mye vi må skrive hellerTok denne to min. over;
![]()
Men stat'en der er helt lik den fem på (jeg rakk ikke ta akkurat på minuttet), så jeg vet ikke hvor rett den er.
Vi vet ikke eksakt hvor mye vi må skrive heller
Vi mangler 700 mandag og "enda flere" i går, så opp mot 2000 i manko?
Eller ca 9000+ i dag?
MINST 8700 (sett at vi manglet "bare " 800 i går), men tror vi bør satse på over 9000 i dag, ja.. :/