Ikke i bruk
Forumet er livet
HALLELUJA!
Forrige uke skravlet dere til sammen over 50 000 innlegg
Vi ønsker å utvide vår forum-familie, vi ønsker å få flere til å skrive på forumet, ikke bare lese. Hvordan skal vi få til det?
Dagens utfordring er såklart å skrive innlegg, og som en liten gulrot har jeg kommet frem til følgene:
- Over 10 000 innlegg i dag = 3 hint på premiene i oktober
- Over 8000 innlegg i dag = 2 hint på premiene i oktober
- Over 5000 innlegg i dag = 1 dårlig hint på premiene i oktober
I tillegg vil jeg minne om:
Vi gir bort en Storksak Tote Diamonds til den forumbrukeren som engasjerer mest og skaper mest liv på hele forumet (herunder telles ikke forumleketråder og skravletråder).Temaet må såklart være "prøver å bli gravid/svangerskap og fødsel / baby og barn" .
Det er moderatorgruppen som i fellesskap kårer denne brukeren

PS. Mitt personlige arbeidsmål er at det denne uken skal skrives over 65 000 innlegg. Kan du hjelpe meg med det?
Forrige uke skravlet dere til sammen over 50 000 innlegg
Vi ønsker å utvide vår forum-familie, vi ønsker å få flere til å skrive på forumet, ikke bare lese. Hvordan skal vi få til det?
Dagens utfordring er såklart å skrive innlegg, og som en liten gulrot har jeg kommet frem til følgene:
- Over 10 000 innlegg i dag = 3 hint på premiene i oktober
- Over 8000 innlegg i dag = 2 hint på premiene i oktober
- Over 5000 innlegg i dag = 1 dårlig hint på premiene i oktober
I tillegg vil jeg minne om:
Vi gir bort en Storksak Tote Diamonds til den forumbrukeren som engasjerer mest og skaper mest liv på hele forumet (herunder telles ikke forumleketråder og skravletråder).Temaet må såklart være "prøver å bli gravid/svangerskap og fødsel / baby og barn" .
Det er moderatorgruppen som i fellesskap kårer denne brukeren

PS. Mitt personlige arbeidsmål er at det denne uken skal skrives over 65 000 innlegg. Kan du hjelpe meg med det?