Ikke i bruk
Forumet er livet
We try!
Får vi oppdatert underveis hvordan det går, eller fasit i morgen?
Jeg har ikke tilgang på dagens tall før i morgen dessverre, så det blir like spennende for både meg og dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
We try!
Får vi oppdatert underveis hvordan det går, eller fasit i morgen?
Gleder seg til OktoberDj kan glede deg til oktober![]()
Jeg å!! Jeg åååå!!!!!Gleder seg til Oktober![]()
HeheJeg å!! Jeg åååå!!!!!![]()
Skal Jeg starte en popkorn-tråd
Do itSkal Jeg starte en popkorn-tråd![]()
Jeg har ikke tilgang på dagens tall før i morgen dessverre, så det blir like spennende for både meg og dere![]()
Jepp, vi har nettopp vært der alle fire, barna uten stemmerett, en med tusen spørmål, om partier (finnes det et jobbeparti? Mor svarte nei, inntil vi fant ut at han mente Arbeiderpartiet. Han har hørt om det, de har lært om demokrati på skolen) og ei som bare likte de rosa lappene, altså kommunevalgetNemlig.
Har du stemt?
Hsr ikke stemt ennå vi
Vi må stemme etter fotbalkampenDet er altså vi ferdige med, men vi må jo vente på resultatene til også dere har fått sjangsen. Eller, alle som bor her i alle fall
Ja, det er spennende med valgvakerMen for valget sitter jeg jo og venter på at valglokalene skal stenge så de begynner å telle så vi kan få litt svar allerede i dag.... jeg elsker slike oppdateringer, og er helt klar. Må bare få ungene i seng først, det kommer jo ingen resultatet før senere, lokalene må stenge først
Ja, det er spennende med valgvaker![]()