Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du e åsså flinkSå flinke dere er!
3/40 i dag, skitur med hundene
5/20 skikkelig hård crossfitøkt idag - nu er det hvile før hunden må få sin gåtur idag!
Ja merker helt klart forskjell. For det første er pulsen skyhøy under trening, og klare ikke ha samme tempo som før. Klare heller ikke løfte særlig mye.. Og jeg var helt utkjørt timer etterpå, og en god del gangsperre to dager etter men alikevel utrolig deilig å ha en såpass hård økt, føler meg som verdens flinkeste etterpåMerker du noen forskjell på treningen nå etter du ble gravid? Jeg var på en crossfitøkt forrige torsdag, og jeg var heeelt utslått fredag og lørdag. Tiltross for at jeg skalerte greit også. Lenge siden jeg har hatt gangsperre så lenge
Ja merker helt klart forskjell. For det første er pulsen skyhøy under trening, og klare ikke ha samme tempo som før. Klare heller ikke løfte særlig mye.. Og jeg var helt utkjørt timer etterpå, og en god del gangsperre to dager etter men alikevel utrolig deilig å ha en såpass hård økt, føler meg som verdens flinkeste etterpå
Hvor ofte trener du nå?