Utfordring - kom i bevegelse/trening

5/20 skikkelig hård crossfitøkt idag - nu er det hvile før hunden må få sin gåtur idag!

Gått to turer i dag :) en på en time og en på ca. 20 min!
2/40 og 3/40 :)

Tok med mann og hund på gåtur i dag. Ble bare 3 km får formen ble synkende, men bevegelse er der jo. 3/40 fullført.

5/20 skikkelig hård crossfitøkt idag - nu er det hvile før hunden må få sin gåtur idag!

Merker du noen forskjell på treningen nå etter du ble gravid? Jeg var på en crossfitøkt forrige torsdag, og jeg var heeelt utslått fredag og lørdag. Tiltross for at jeg skalerte greit også. Lenge siden jeg har hatt gangsperre så lenge :wacky:

Merker du noen forskjell på treningen nå etter du ble gravid? Jeg var på en crossfitøkt forrige torsdag, og jeg var heeelt utslått fredag og lørdag. Tiltross for at jeg skalerte greit også. Lenge siden jeg har hatt gangsperre så lenge :wacky:
Ja merker helt klart forskjell. For det første er pulsen skyhøy under trening, og klare ikke ha samme tempo som før. Klare heller ikke løfte særlig mye.. Og jeg var helt utkjørt timer etterpå, og en god del gangsperre to dager etter :) men alikevel utrolig deilig å ha en såpass hård økt, føler meg som verdens flinkeste etterpå ;)
Hvor ofte trener du nå?

4/40 gåtur med hundene i finværet i går. Glemte å skrive det opp her :happy:

Tur 2/40 i går, 45 min tur med hunden i snø og ulent terreng :)

Ja merker helt klart forskjell. For det første er pulsen skyhøy under trening, og klare ikke ha samme tempo som før. Klare heller ikke løfte særlig mye.. Og jeg var helt utkjørt timer etterpå, og en god del gangsperre to dager etter :) men alikevel utrolig deilig å ha en såpass hård økt, føler meg som verdens flinkeste etterpå ;)
Hvor ofte trener du nå?

Ikke så mye som jeg skulle ønske o_O Sliter med kvalme og slapphet/trøtthet... Så håper virkelig det kommer seg etterhvert!

Jeg merker det samme som deg angående pulsen. Den går kjapt opp! Har ikke prøvd å løfte særlig tungt etter jeg ble gravid, da jeg ser det ikke er anbefalt. Men det gjelder vel spesielt øvelser hvor man får økt buktrykk.

Slenger meg på snart, skal få 6mnders svømmekort av sambo :)

4/40. Kveldstur på glattisen med hunden :)

50 min styrke i dag :) er nesten på samme som før, enda det bare har blitt 1-2 økter i uka siden jul :)

5/40 gjennomført.

Back
Topp