Utfordring - kom i bevegelse/trening

Dagens gåtur gjennomført! 2/40....
Dørstokkmila var tung i dag, da jeg store deler av dagen har vært skikkelig kvalm :wacky:

Imponert!!:) jeg kom meg ikke på gåtur i dag, selv om jeg sverget på å gå minst en ørlite tur hver dag. Satser på bedre dag i morgen:)

Så bra! Er med, og håper kvalmen gir seg litt så jeg får noe trening å skryte av også :)

Jeg har vært på trening i dag, faktisk!:D jeg tok ikke i så jeg fikk melkesyre, men det er iallefall noe:)

Klarte hverken gå på trening eller på tur i dag! I morgen er det yogakurs så da får jeg i hvert fall det!

Hiver meg også med på dettr:) utrolig bra tiltak:D idag har jeg gått tur med jobben, brukerne var å ridde på hester. Da må vi gå atmed for å passe på at dem ikke fallet av osv. . Ca 45 min. 1/40

Hiver meg med på denne. Trenger et spark i baken. :)
Tur 1/40 i dag. Ble på tredemølle på treningssenter siden det var så dårlig vær, satser på at det kan telle som en tur. Gikk i 50 min :) Den satt langt inne i dag.. Har ikke satt mine bein der siden begynnelsen av desember.

Last edited:
Da er første skikkelige gåtur på flere uker gjennomført. Så herlig når man først kom seg ut. Håper kvalmen nå har begynt å avta slik at jeg kan fortsette å være i aktivitet.

2/40
Idag har jeg gått 2 turer til sammen.. en ilag med datter på 2 år å en i forhold til jobb. Gått over 1 time til sammen:)

Trening 1/20 i går :) 2 mnd siden sist, rimelig gangsperr i dag :p Har også avtalt time med PT i morgen for å få litt veiledning ifht trening som gravid.

Har heldigvis en spinningsykkel hjemme, har ellers ikke sjans å komme meg på trening for tiden. Trening nr 4/20 :)

Dårlig form noen dager nå, veldig kvalm. Også kvalm i kveld, men tenkte litt frisk luft kunne hjelpe. Så jeg gikk tur med hundene, det var friskt og deilig, og det hjalp faktisk på kvalmen :)

2/40

Tur 2/ 40 gjennomført ;)

Back
Topp