Utfordring fra tirsdag 7.11 tom mandag 13.11

I’m in :D

Natteravner som tar stat? Og noen som husker hvilke tdspunkt som harmonerer mest med Tamara sine tall?

Natteravner som tar stat? Og noen som husker hvilke tdspunkt som harmonerer mest med Tamara sine tall?
Mulig jeg er oppe da, men kan ikke love noe.

Det var iallfall ikke midnatt som stemte, men hvordan er det nå etter at klokka er stilt tro? Mener det var 23 som stemte før?
Blir det da 22 nå??

Det er jeg usikker på.... kanskje vi skal ta både 22 og 23 og se hva som stemmer best med Tamara sine tall så holder vi på den som stemmer best?

sånn helt tilfeldig, siste ti minutter... 29 innlegg. 2,9 innlegg i minuttet.

Det er mandagskveld, det er rolig, jeg håper vi får litt mer fart og spenning fremover :)

Jeg glemte kl 22.... Tok du?
Jeg tok 2205 på min mobil.

Men jeg trenger fungerende app! Bilder via nettleser er jo ikke aktuelt.
Det må jeg finne ut av. På pc har jeg noe klipp og lim som fungerer da :-)

Så flott at så mange vil være med.

Det har blitt postet info om utfordringen i alle underforum i dag :) Håper mange mange mange blir med!

Jeg tok 2205 på min mobil.

Men jeg trenger fungerende app! Bilder via nettleser er jo ikke aktuelt.
Det må jeg finne ut av. På pc har jeg noe klipp og lim som fungerer da :-)
Jeg tok også 23.05

Hvor skal bildene legges?
Egen tråd for morgendagen?

Jeg kan prøve selvom jeg ikke vet hvor aktiv jeg får hvert med ganske mange ting som skjer denna uka og jeg er alene med ungene til torsdagskveld og lørdag reiser vi på shopping

Jeg kan prøve selvom jeg ikke vet hvor aktiv jeg får hvert med ganske mange ting som skjer denna uka og jeg er alene med ungene til torsdagskveld og lørdag reiser vi på shopping
Alle innlegg teller. Trolig også dette :-)

Back
Topp