jo jeg synes da detLitt over en dag, litt under en annen dag, da går det jo opp i opp, gjør det ikke??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jo jeg synes da detLitt over en dag, litt under en annen dag, da går det jo opp i opp, gjør det ikke??
Jo, vi liker det sånnLitt over en dag, litt under en annen dag, da går det jo opp i opp, gjør det ikke??
Jo, vi liker det sånn
Ja det gjør jo det, og vi har vært over de 2 andre dagene [emoji6]Litt over en dag, litt under en annen dag, da går det jo opp i opp, gjør det ikke??
Det var sniltTorsdag: 5325 innlegg 165 nye tråder
Velger å kalle denne godkjent altså
Tamara et egentlig ganske grei sånnDet var snilt
Tusen takk Tror jeg bare fester denne på toppher er tråden Tamara
Hurra hurraTorsdag: 5325 innlegg 165 nye tråder
Velger å kalle denne godkjent altså
Hipp hurra! Gøy når det er masse nye tråder å prate iHurra hurra
Yes det er det kjekt forum att vara på. Får massa tips och råd her inne och inte minst kjekke folk . Klarer ej låte bli gå in daHipp hurra! Gøy når det er masse nye tråder å prate i
Så har du sjangs til å finne den igjenTusen takk Tror jeg bare fester denne på topp
Lørdag 11 nov: Lørdag: 4744 innlegg 126 tråder nye tråder
GODKJENT!
På de 5 dagene som har gått nå har det blitt skrevet 27591 innlegg. Det gir ett snitt på 5518. Det var jammen såvidt innenfor
Det har blitt skrevet 912 nye tråder på disse 5 dagene. Det gir ett snitt på 182. Er godt innenfor på tråder da