Har ikke sjekket enda i dag. Men har ikke blitt så mye. Kanskje jeg passerer 200 iløpet av kveldenHadde Absolutt min del i går også. Bare usikker på hvor mange da jeg glemte å sjekke fra morgenen av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke sjekket enda i dag. Men har ikke blitt så mye. Kanskje jeg passerer 200 iløpet av kveldenHadde Absolutt min del i går også. Bare usikker på hvor mange da jeg glemte å sjekke fra morgenen av
Vi må spare litt krutt ti i morgen ogsåHar ikke sjekket enda i dag. Men har ikke blitt så mye. Kanskje jeg passerer 200 iløpet av kvelden
Ja. Får prøve litt hardere i morgen.. da er det kanskje mindre folk inne og skravler ogsåVi må spare litt krutt ti i morgen også
Ja jeg ville egentlig det... Kanskje jeg skal gå ut og ta en titt på skyene igjen... Er ikke meldt noe regn altså.... Så kan jo være det går bra...Men hun ville gjør noe annet der ute i morgen
Blor nok sikkert litt etter leggetid. Får se hva det blir tid til![]()
Ja. Får prøve litt hardere i morgen.. da er det kanskje mindre folk inne og skravler også
Set er fint![]()
Håper morgendagen går like bra![]()
Ja. Får kanskje inn 1500 før kvelden kommer.. kan jo bli hektisk i slutt innspurten. Men er du inne å motiverer oss så skal vi greie detEtter leggetid hovedtrykket ja
Ja, det er jo lørdag..Ja. Får prøve litt hardere i morgen.. da er det kanskje mindre folk inne og skravler også
Men kan jo sitte oppe til 12 da. Det tror jeg ikke jeg gidder i kveld. Må lade opp til i morgenJa, det er jo lørdag..
Ooh, det er mye ja!Jeg har skravlet over 200 innlegg i dag, og det er MYE til å være med altså
Mannen og Svigerbroren min motorer garderobeskap inne hos 16 åringen så jeg får nok ikke sove enda uansett...Men kan jo sitte oppe til 12 da. Det tror jeg ikke jeg gidder i kveld. Må lade opp til i morgen
Ikke som de gode gamle traverne men mye for meg.Ooh, det er mye ja!![]()
Nei det kan bli litt bråk av det. Her hjemme er det jeg som montererMannen og Svigerbroren min motorer garderobeskap inne hos 16 åringen så jeg får nok ikke sove enda uansett...
Hvordan ser det ut nå?Ser jo bra ut med sånn under 200 innlegg igjen![]()
Og da er 2 av 3 dager i boks i så fall
Jeg er for gravid fikk jeg beskjed omNei det kan bli litt bråk av det. Her hjemme er det jeg som monterer
Ja du har god grunn til å slippe.Jeg er for gravid fikk jeg beskjed om![]()
Jammen det er ikke bare enkelt å la væreJa du har god grunn til å slippe.![]()
Nei det er det så absolutt ikke... spesielt når bannordene begynner å kommeJammen det er ikke bare enkelt å la være![]()