Så flink du har hvert!Jeg har skravlet over 200 innlegg i dag, og det er MYE til å være med altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink du har hvert!Jeg har skravlet over 200 innlegg i dag, og det er MYE til å være med altså
Ja er jo ikke så mange innlegg som skal til. Kan prøve å bidra litt innimellom, men usikker på hvor mye tid jeg har. Er for få timer i døgnet
Hihi, blir deiligSå bra xD da kan eg sove![]()
Neida beise kan hun gjøre imorgen![]()
Kanskje et godt tegn det og.Ingen gikk desverre i garnet idag![]()
Du har vært knallflink idagJeg har skravlet over 200 innlegg i dag, og det er MYE til å være med altså
Too easySer slik ut, bare rett over 300Og laaaang tid å ta det på
denne gangen skal vi ikke rykeSå bradenne gangen har jeg deltatt xD vi røk jo forrige gang
![]()
Håper morgendagen går like braViste seg å være null stress det ja![]()
Håpe dere får gjort litt i helgenJa det er det.
Hehe, ja vi kan tolke det sånnKanskje et godt tegn det og.![]()
Ja veldig morro med en utfordringæJa, var det ikke det da? Og sikkert å like insta og fb og være snille og greie
Vi er jo detTamara også
Veldig snill og grei
Lager moro for oss med utfordring for å få vite premien. Ja, det er jo bare for gøy. Og det er kjempegøy
Digger Tamara
![]()
Full forståelse for det.:/Mener det stod 4 timer, 12 timer brukstørr...
Men synes det ser så utrygt ut med tanke på regn..
Ja god nattHihi, blir deilig![]()
Set er fintdenne gangen skal vi ikke ryke
Blor nok sikkert litt etter leggetid. Får se hva det blir tid tilUngene har fri i morgen, så det er uvisst om vi har en eller fem i hus, liksom.
Men noe skal det bli
Hadde Absolutt min del i går også. Bare usikker på hvor mange da jeg glemte å sjekke fra morgenen avBle 141 i går. Blir nok mindre i dag
Enig med deg i alt det derJa, var det ikke det da? Og sikkert å like insta og fb og være snille og greie
Vi er jo detTamara også
Veldig snill og grei
Lager moro for oss med utfordring for å få vite premien. Ja, det er jo bare for gøy. Og det er kjempegøy
Digger Tamara
![]()
Ja, jeg syns egentlig det selv ogsåSå flink du har hvert!![]()