Joa men vi har et mål å nåEr jo fredag kveld. Pleier å være stillere da...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joa men vi har et mål å nåEr jo fredag kveld. Pleier å være stillere da...
Du får sjekke tallene osv du som er flink på det ❤Snart med, snart med. MEd å jage dere med tempo og det hele.
Bare regne sammen de siste detaljene på denne slankekrigen, så er jeg med.
Det er bra du kommer å motiverer ossSnart med, snart med. MEd å jage dere med tempo og det hele.
Bare regne sammen de siste detaljene på denne slankekrigen, så er jeg med.
Håper det... men vi får bare øke tempo litt.. så kommer kanskje de andre etterVar det så håper det blir skravlet godt ellers rundt på forumet også![]()
Ja nettoppHåper det... men vi får bare øke tempo litt.. så kommer kanskje de andre etter
Kan sikkert stemmeKan det stemme at vi mangler bare sånn litt over 800?
Har aldri opplevd noe bråk derifra tidligere, på de 6 årene vi har bodd der. Tror den har stått der en stund, mener å huske at den stod der da jeg hadde min bil på verkstedet rett over påsken.Kanskje en feil med den, men om den har gjort det samme før kunne de jo koblet den av for natten
Ja, absolutt. Da jeg sjekket tidligere manglet vi ca 2300 og det er noen timer sidenKan det stemme at vi mangler bare sånn litt over 800?
Tror ikke tempoet er så alt for høyt..Problemet er selvsagt at det er fredagskveld.
Og klokka er allerede ti. To timer. 800 innlegg.
På en fredag. spent på tempoet... snart, snart en indikasjon
800 må vi da klare på 2 timer?
Joda, jeg skjønner detJoa men vi har et mål å nå![]()
Da er det nok bare ett engangstilfelle håper jegHar aldri opplevd noe bråk derifra tidligere, på de 6 årene vi har bodd der. Tror den har stått der en stund, mener å huske at den stod der da jeg hadde min bil på verkstedet rett over påsken.
Det hadde jo vært supert! Hvis tempoet bare holder.Kan det stemme at vi mangler bare sånn litt over 800?
Tror ikke tempoet er så alt for høyt..
Ja det håper jeg ogDa er det nok bare ett engangstilfelle håper jeg![]()
Joda, jeg skjønner det
Flaks det ble dårligere vær her da, ellers hadde ikke jeg sittet her og skravlet ;-)
Da hadde jeg beiset gulv
Så litt ekstra innlegg fra min kant i kveld ;-)
Det ser ut til at det tar seg opp litt... mer spent på morgen dagen om vi greier målet daFor øyeblikket 13 innlegg i minuttet, det er jo veldig bra.
Får se på utviklingen de neste par oppdateringene, men dette er jo flott ut, under 700 igjen