Ikke i bruk
Forumet er livet
La ut nye tall..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjipt jaSpørs om jeg også får hjulpet til i kveld likevel gitt. Planen var å beise, men nå blåser det fryktelig og jeg er usikker på noen skyer som dekker himmelen. Fryktelig surt å beise for så å få regn sånn at jeg må gjøre det en gang til....
Neida, dette går fiiintNå er vi vel litt trege i forhold til hva vi burde være eller?
Mangler litt over 1000 innlegg!![]()
Godt å høreKlarte vi det i går, skal vi jammen klare det i dag. Vært dårlig til å hjelpe før, men nå er alle barna lagt og mor sitter i godstolen!
Så mye igjen?Neida, dette går fiiint![]()
Det ser ut til at det tar seg opp litt... mer spent på morgen dagen om vi greier målet da
Ja jeg skulle detDu skulle beisa det i går....
Godt å høre
Og jeg er hjemme fra jobb!
Ja jeg skulle det
Lett å være etterpåklok... Så da får vi ikke fikset på verandaen i morgen heller....![]()
Skulle beiset i gårDet er kjipt jaog veldig typisk!
SupertOg jeg er med nå
Dette tar vi i mål
Fikk du fakket noen skurker idag?Godt å høre
Og jeg er hjemme fra jobb!
Neste helg?Skulle beiset i går![]()
Så mye igjen?
Det er ikke så galeNei, 560 innlegg, og vi skriver for jøyeblikket 12-13 innelgg i minuttet og bør klare det finfint![]()
Jeg har troen på at dette går. Skal absolutt gjøre mitt beste i meg en også jeg.Nei, 560 innlegg, og vi skriver for jøyeblikket 12-13 innelgg i minuttet og bør klare det finfint![]()
Det var det jeg tenkte på... lørdag er jo ikke den dagen med mest aktivitetDet er lavere mål i morgen da
Men det er lørdag.
Jeg har troen på at dette går. Skal absolutt gjøre mitt beste i meg en også jeg.
Det er ikke så galegår fort da