Utfordrende leiker

Haha høres ut som du beskriver Liana! :) Leoh er nysgjerrig og sosial, men skikkelig pinglete og hater bråk:p

Hihi, ok:)
Oliver liker bråk:p Sikkert ikke rart med verdens mest høylytte pappa og farfar, haha. Han liker følge med på når pappan snekrer:p
 
Hihi, ok:)
Oliver liker bråk:p Sikkert ikke rart med verdens mest høylytte pappa og farfar, haha. Han liker følge med på når pappan snekrer:p

Hahaha verdens mest høylytte å da! Og jeg som trodde søsknene til sambo var det?:p

Skal se Oliver blir en snekker da vettø;) Leoh er besatt av alt som har hjul på seg.. dytter det fram og tilbake i full fart.. haha
 
Hahaha verdens mest høylytte å da! Og jeg som trodde søsknene til sambo var det?:p

Skal se Oliver blir en snekker da vettø;) Leoh er besatt av alt som har hjul på seg.. dytter det fram og tilbake i full fart.. haha

Hehe, kanskje de er like ille:p

Snekker må han gjerne bli...Kan han hjelpe til;):p
Handy er bra vettu:D
Hehe, ok:) Her er sånn trekkopp biler som farer av sted i full fart stor stas:)
 
Hehe, kanskje de er like ille:p

Snekker må han gjerne bli...Kan han hjelpe til;):p
Handy er bra vettu:D
Hehe, ok:) Her er sånn trekkopp biler som farer av sted i full fart stor stas:)

Haha mulig det :p Leoh ble hvertfall livredd når vi hadde besøk i helga! Han ene onkelen hans gikk med engang bort til Leoh og omtrent ropte hallo til han..haha..

Snekker og all slags handy-kunnskaper er veldig kjekt å ha i familien:D

Haha morsom han er :D har ikke kjøpt det enda til Leoh.. kansje han kan få til bursdagen:D
 
Haha mulig det :p Leoh ble hvertfall livredd når vi hadde besøk i helga! Han ene onkelen hans gikk med engang bort til Leoh og omtrent ropte hallo til han..haha..

Snekker og all slags handy-kunnskaper er veldig kjekt å ha i familien:D

Haha morsom han er :D har ikke kjøpt det enda til Leoh.. kansje han kan få til bursdagen:D

Haha, huff...stakkar:p

Det er veldig sant! Vi har dårlig med det, så kan gjerne få noen flere:p Mannen er heldigvis handy nok da;):D
 
Haha, huff...stakkar:p

Det er veldig sant! Vi har dårlig med det, så kan gjerne få noen flere:p Mannen er heldigvis handy nok da;):D

Ja uff..haha onkelen bare ler:p lurer på om han ler like mye når hans kommende barn begynner å reagere på folk :p haha...

Ja alltid kjekt med mange som er handy ;) så håper vi får flere her.. haha
 
Ja uff..haha onkelen bare ler:p lurer på om han ler like mye når hans kommende barn begynner å reagere på folk :p haha...

Ja alltid kjekt med mange som er handy ;) så håper vi får flere her.. haha

Det kan du si ...da blir det gjerne andre boller:p

Ja, iallefall når man ikke er det selv, haha;):D
 
Det kan du si ...da blir det gjerne andre boller:p

Ja, iallefall når man ikke er det selv, haha;):D

Haha ja ser for meg at han blir sur om noen ler etter å ha klart å skremme ungen hans :p haha..

Jau:cool: kan banke noen spikre å sånt..men fins grenser for hvor mye annet jeg gjør:p
 
Haha ja ser for meg at han blir sur om noen ler etter å ha klart å skremme ungen hans :p haha..

Jau:cool: kan banke noen spikre å sånt..men fins grenser for hvor mye annet jeg gjør:p

Det skal man ikke se bort i fra:p

Jeg banker knapt inn en spiker...Er rimelig handikappet når det kommer til snekring...Tekniske dupetitter også for den del...Blir mobba på jobb...:p
 
Det skal man ikke se bort i fra:p

Jeg banker knapt inn en spiker...Er rimelig handikappet når det kommer til snekring...Tekniske dupetitter også for den del...Blir mobba på jobb...:p

Hahaha syns jeg ser deg :p jeg kan gjøre noe..men er ikke så fan av tekniske dupetitter (som du kalte det:p )..syns det virker litt skummelt :p haha
 
Hahaha syns jeg ser deg :p jeg kan gjøre noe..men er ikke så fan av tekniske dupetitter (som du kalte det:p )..syns det virker litt skummelt :p haha

Der må jeg ha skrevet veldig fort ser jeg, haha
 
Det skulle stå tekniske duppeditter, og ikke dupetitter:p

:laughing002
 
Hengte opp et bilde veldig skjevt på jobben engang...Videre klarte jeg ikke montere en rimelig enkel hyllesak fra ikea...Siden er jeg bare dumma når det kommer til lignende ting:p
 
Hahaha skjønte det var no :p

Hahaha like greit, så har du en god grunn for at andre skal gjøre sånt;):p haha..
 
Hahaha skjønte det var no :p

Hahaha like greit, så har du en god grunn for at andre skal gjøre sånt;):p haha..

Skriveleif der gitt:p;)

Det er helt sant...Jeg syns ikke det er spesielt gøy eller spennende:p

Du malte kjøkkenet, gjorde du ikke:D?
 
Skriveleif der gitt:p;)

Det er helt sant...Jeg syns ikke det er spesielt gøy eller spennende:p

Du malte kjøkkenet, gjorde du ikke:D?

Jepp, jeg og sambo malte og styra på.. hehe.. han gjorde mest da;) mener jeg la ut bilder innpå skravletråden for ikke så lenge siden :D er ikke helt ferdig på kjøkkenet da, for må bytte benkplate og kansje forlenge den litt :)
 
Jepp, jeg og sambo malte og styra på.. hehe.. han gjorde mest da;) mener jeg la ut bilder innpå skravletråden for ikke så lenge siden :D er ikke helt ferdig på kjøkkenet da, for må bytte benkplate og kansje forlenge den litt :)

Hehe, ok:)

Ja, jeg så de bildene. Ble veldig fint syns jeg! Utrolig hva maling kan gjøre!:)
 
Hehe, ok:)

Ja, jeg så de bildene. Ble veldig fint syns jeg! Utrolig hva maling kan gjøre!:)

Ja utrolig hva farge kan gjøre.. hehe.. men tok tid da! Først måtte det to strøk med noe grunning-greier på begge sider av skapene.. også 3 strøk med maligng! In and out!!:eek:
 
Ja utrolig hva farge kan gjøre.. hehe.. men tok tid da! Først måtte det to strøk med noe grunning-greier på begge sider av skapene.. også 3 strøk med maligng! In and out!!:eek:

Ja, hehe. Det tar tid:p Maler både inne og ute her om dagen, så det vet jeg alt om:p Eller rettere sagt,mannen maler...:p
 
Vi maler i kjellerstuen bl.a.
Var kun trefarge der, ble litt vel hyttefølelse:p Så nå males det hvitt;)
 
Back
Topp