Haha høres ut som du beskriver Liana! Leoh er nysgjerrig og sosial, men skikkelig pinglete og hater bråk
Hihi, ok
Oliver liker bråk Sikkert ikke rart med verdens mest høylytte pappa og farfar, haha. Han liker følge med på når pappan snekrer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha høres ut som du beskriver Liana! Leoh er nysgjerrig og sosial, men skikkelig pinglete og hater bråk
Hihi, ok
Oliver liker bråk Sikkert ikke rart med verdens mest høylytte pappa og farfar, haha. Han liker følge med på når pappan snekrer
Hahaha verdens mest høylytte å da! Og jeg som trodde søsknene til sambo var det?
Skal se Oliver blir en snekker da vettø Leoh er besatt av alt som har hjul på seg.. dytter det fram og tilbake i full fart.. haha
Hehe, kanskje de er like ille
Snekker må han gjerne bli...Kan han hjelpe til
Handy er bra vettu
Hehe, ok Her er sånn trekkopp biler som farer av sted i full fart stor stas
Haha mulig det Leoh ble hvertfall livredd når vi hadde besøk i helga! Han ene onkelen hans gikk med engang bort til Leoh og omtrent ropte hallo til han..haha..
Snekker og all slags handy-kunnskaper er veldig kjekt å ha i familien
Haha morsom han er har ikke kjøpt det enda til Leoh.. kansje han kan få til bursdagen
Haha, huff...stakkar
Det er veldig sant! Vi har dårlig med det, så kan gjerne få noen flere Mannen er heldigvis handy nok da
Ja uff..haha onkelen bare ler lurer på om han ler like mye når hans kommende barn begynner å reagere på folk haha...
Ja alltid kjekt med mange som er handy så håper vi får flere her.. haha
Det kan du si ...da blir det gjerne andre boller
Ja, iallefall når man ikke er det selv, haha
Haha ja ser for meg at han blir sur om noen ler etter å ha klart å skremme ungen hans haha..
Jau kan banke noen spikre å sånt..men fins grenser for hvor mye annet jeg gjør
Det skal man ikke se bort i fra
Jeg banker knapt inn en spiker...Er rimelig handikappet når det kommer til snekring...Tekniske dupetitter også for den del...Blir mobba på jobb...
Hahaha syns jeg ser deg jeg kan gjøre noe..men er ikke så fan av tekniske dupetitter (som du kalte det )..syns det virker litt skummelt haha
Hahaha skjønte det var no
Hahaha like greit, så har du en god grunn for at andre skal gjøre sånt haha..
Skriveleif der gitt
Det er helt sant...Jeg syns ikke det er spesielt gøy eller spennende
Du malte kjøkkenet, gjorde du ikke?
Jepp, jeg og sambo malte og styra på.. hehe.. han gjorde mest da mener jeg la ut bilder innpå skravletråden for ikke så lenge siden er ikke helt ferdig på kjøkkenet da, for må bytte benkplate og kansje forlenge den litt
Hehe, ok
Ja, jeg så de bildene. Ble veldig fint syns jeg! Utrolig hva maling kan gjøre!
Ja utrolig hva farge kan gjøre.. hehe.. men tok tid da! Først måtte det to strøk med noe grunning-greier på begge sider av skapene.. også 3 strøk med maligng! In and out!!