Utfordrende leiker

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Er det nokon som har tips til litt meir utfordrende leiker til dei små? Har ei som syns babyleikene begynne å bli kjedelige. Fetteren på 4 har eit piratskip med mange figurar og knappar og lydar, og det syns ho var veldig spennande. Men har ikkje sett slikt i butikkane. Litt dårlig utvalg i nærområdet her:p tar gjerne imot tips til gode nettbutikkar og:-D
 
Her er det populært med puttebokser.. tar ut og inn klossene og kaster klossene bortover gulvet, så henter han dem etterpå:) også leker med knapper og musikk :)
 
Her er det duplo og storesøsters lekekjøkken som er poppis. Har et duplotog som går på batteri, det elsker han! Han "jakter" på det når det kjører forbi og raserer til slutt hele togbanen i sin iver til å ta det ;) :p
 
Her er det populært med puttebokser.. tar ut og inn klossene og kaster klossene bortover gulvet, så henter han dem etterpå:) også leker med knapper og musikk :)

Sånne med forskjellig former på? Trekantar og firkantar og sånt? Eller er dei for avanserte kanskje?

Her er det duplo og storesøsters lekekjøkken som er poppis. Har et duplotog som går på batteri, det elsker han! Han "jakter" på det når det kjører forbi og raserer til slutt hele togbanen i sin iver til å ta det ;) :p

Haha, så søtt:) skjønne når dei blir ivrige dei små:p
 
Sånne med forskjellig former på? Trekantar og firkantar og sånt? Eller er dei for avanserte kanskje?



Haha, så søtt:) skjønne når dei blir ivrige dei små:p

Ja sånne jeg mener.. men han bruker ikke lokket da;) den kaster han av gårde.. haha.. men elsker klossene:D og hvertfall de som lager lyd når han rister på dem:)
 
Ja sånne jeg mener.. men han bruker ikke lokket da;) den kaster han av gårde.. haha.. men elsker klossene:D og hvertfall de som lager lyd når han rister på dem:)
Haha, smart. :) får teste ut litt sånne her og:)
 
Haha, smart. :) får teste ut litt sånne her og:)

Ja dem krever ofte litt mer "avanserte" leker.. gjerne noe med litt hjernetrim;) og om ikke så lenge, så er det veeeldig gøy å putte ting oppi noe annet.. som en skje i en kopp, klosser i en boks og lingende :)
 
Her storkoser han seg med min første lego som han fikk til dåpen.
Ellers har han arvet en branstasjon og bilbane fra søskenbarna som er kjempe artig.

Puttekasse er gøy her også:D Videre har han noen myke byggeklosser.

Lekmer og jollyroom har jo godt utvalg:D

Puslespill formet som dyr med veldig store klosser fra Noah styrer vi også på med her;)
 
Hva med lekebord man kan ha vann i?
Her elsker veslegutt vann:D
 
Hva med lekebord man kan ha vann i?
Her elsker veslegutt vann:D

Hehe tror ikke jeg hadde orka vannlek inne :p

Puslespill er populært her å.. men da bare å studete og smake på brikkene:cool:
 
Hehe tror ikke jeg hadde orka vannlek inne :p

Puslespill er populært her å.. men da bare å studete og smake på brikkene:cool:

Haha,nei:p Godt poeng;) Tenkte gjerne først og fremst på badet og ute da:D

Hehe, jepp...Alt må jo i munnen:D Her er favoritten et grisepuslespill:p Grisemamma med griseungen:p
 
Haha,nei:p Godt poeng;) Tenkte gjerne først og fremst på badet og ute da:D

Hehe, jepp...Alt må jo i munnen:D Her er favoritten et grisepuslespill:p Grisemamma med griseungen:p

Jo fint for sommeren da:D så er noe å kjøpe til neste sommer..da er de større og besatt av vann..haha..

Haha morsomt:D her skal han ta brikkene fra Liana:p og hissig som hun er, så roper hun "NEEEI!!" til han:p;)
 
Jo fint for sommeren da:D så er noe å kjøpe til neste sommer..da er de større og besatt av vann..haha..

Haha morsomt:D her skal han ta brikkene fra Liana:p og hissig som hun er, så roper hun "NEEEI!!" til han:p;)

Det er sant:) Ellers er man gjerne avhengig av litt størrelse på badet også...I et badekar går det gjerne da:p

Haha, tviler ikke:p Blir han redd da,eller blitt vandt med det ?:p
 
Det er sant:) Ellers er man gjerne avhengig av litt størrelse på badet også...I et badekar går det gjerne da:p

Haha, tviler ikke:p Blir han redd da,eller blitt vandt med det ?:p

Han blir ikke redd lenger heldigvis :p men hvordan han reagerer på det kommer helt an på humøret hans.. hehe.. noen ganger blir han sur, og andre ganger bryr han seg ikke og enten fortsetter eller går vekk ;):p
 
Han blir ikke redd lenger heldigvis :p men hvordan han reagerer på det kommer helt an på humøret hans.. hehe.. noen ganger blir han sur, og andre ganger bryr han seg ikke og enten fortsetter eller går vekk ;):p

Godt han ikke blir redd da:p
Oliver krabbet avgårde med dukken til ei jente når vi var i Kr.sand. Hun bare "min sin,min sin". Han snudde seg mot henne, tittet surt bort og krabbet videre:p haha...
Senere samme dag ville Oliver leke med henne, da var det han som fikk surt blikk:p Unger er så morsomme:D
 
Godt han ikke blir redd da:p
Oliver krabbet avgårde med dukken til ei jente når vi var i Kr.sand. Hun bare "min sin,min sin". Han snudde seg mot henne, tittet surt bort og krabbet videre:p haha...
Senere samme dag ville Oliver leke med henne, da var det han som fikk surt blikk:p Unger er så morsomme:D

Haha så morsom han er :D eller unger generelt:D var det en bekjent? Eller var det bare en fremmed jente? :p
 
Haha så morsom han er :D eller unger generelt:D var det en bekjent? Eller var det bare en fremmed jente? :p

Neida, en fremmed jente:p Det var en lekekrok nedi ved resepsjonen og der man spiste frokost...
 
Back
Topp