utflod?

En tråd i 'November 2020' startet av Mayheleng, 29 Mar 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Mayheleng Andre møte med forumet

Er det flere enn meg som har fått så inderlig mye utflod etter at de ble gravide? Det såpas at jeg blir småredd for at jeg faktisk har begynt å blø.

• Enig Enig x 2
  2. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

Samme problem her! Føler jeg blør hele tiden.. er 6+5 nå. Utfloden er hvit og strekkbart som el-slim:smiley-ashamed004

3. Altgårbra92 Blir kjent med forumet

Her kommer det puljevis ;-p ubehagelig, tror også det er blod hver gang

4. Bygdejenta Glad i forumet Novemberlykke 2020

Samme her! Husker at jeg hadde det i forrige svangerskap også.

5. IngeridElisabeth Elsker forumet Julikulene 2020

Helt normalt, dessverre! Blir gjerne litt bedre i 2. Trimester for så å bli mye verre igjen i 3. Trimester. Dette gjelder selvsagt ikke alle.

• Enig Enig x 2
  6. forumNoob Betatt av forumet Novemberlykke 2020

Har flere ganger hoppa opp av senga i frykt for at det er en blødning jeg kjenner, men når jeg kommer på do så viser det seg bare at det er en uvant stor ladning med utflod :hilarious: Beklager detaljene!

7. Rikkus Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Må si det er litt godt å høre at det er sånn til flere. Har hatt mine runder på do, der jeg er kjempe bekymra. Men det er bare mye utflod. Veldig rar følelse:p

• Enig Enig x 1
  8. Mayheleng Andre møte med forumet

Hehe, jeg hadde ingen anelse om at dette var normalt når man var gravid, så veldig skummelt men også godt å se at jeg ikke er den eneste.

9. Rikkus Flørter med forumet Novemberlykke 2020

Ikke jeg heller, så det hjelper på å se at vi er flere:happy:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  10. Happiness36 Gift med forumet Marshmallows2021 Himmelbarn ♡Junigull 2016♡

Sånn er det her og i konsistensen, var redd det var unormalt og at jeg har fått en infeksjon. Det er litt mer gulaktig enn el-slim kanskje..

11. Håpefull10 Betatt av forumet Desemberskatter 2016

kan være litt gulaktig her og.. men konsistensen er uten tvil el-slim. Har hatt det sånn etter befruktning egentlig. Så godt å høre det er andre som har det slik:facepalm::)

12. _streken_ Glad i forumet Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Aner ikke, for jeg bruker fortsatt Cyclogest progresterontilskudd. Det kommer så mye gugg fra de kapslene at jeg aner ikke hva som er "naturlig" lengre :confused:
    Heldigvis er jeg på siste pakken nå - dvs. jeg er ferdig med det innen èn uke.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  13. -lillemy- lizzy

Har også dette «El slimet».. merkelig, men ser dere er flere som har hatt det så håper det er normalt..

• Enig Enig x 1

Del denne siden