utflod?

Mayheleng

Andre møte med forumet
Er det flere enn meg som har fått så inderlig mye utflod etter at de ble gravide? Det såpas at jeg blir småredd for at jeg faktisk har begynt å blø.
 
Samme problem her! Føler jeg blør hele tiden.. er 6+5 nå. Utfloden er hvit og strekkbart som el-slim:smiley-ashamed004
 
Helt normalt, dessverre! Blir gjerne litt bedre i 2. Trimester for så å bli mye verre igjen i 3. Trimester. Dette gjelder selvsagt ikke alle.
 
Har flere ganger hoppa opp av senga i frykt for at det er en blødning jeg kjenner, men når jeg kommer på do så viser det seg bare at det er en uvant stor ladning med utflod :hilarious: Beklager detaljene!
 
Må si det er litt godt å høre at det er sånn til flere. Har hatt mine runder på do, der jeg er kjempe bekymra. Men det er bare mye utflod. Veldig rar følelse:p
 
Hehe, jeg hadde ingen anelse om at dette var normalt når man var gravid, så veldig skummelt men også godt å se at jeg ikke er den eneste.
 
Ikke jeg heller, så det hjelper på å se at vi er flere:happy:
 
Samme problem her! Føler jeg blør hele tiden.. er 6+5 nå. Utfloden er hvit og strekkbart som el-slim:smiley-ashamed004
Sånn er det her og i konsistensen, var redd det var unormalt og at jeg har fått en infeksjon. Det er litt mer gulaktig enn el-slim kanskje..
 
Sånn er det her og i konsistensen, var redd det var unormalt og at jeg har fått en infeksjon. Det er litt mer gulaktig enn el-slim kanskje..

kan være litt gulaktig her og.. men konsistensen er uten tvil el-slim. Har hatt det sånn etter befruktning egentlig. Så godt å høre det er andre som har det slik:facepalm::)
 
Aner ikke, for jeg bruker fortsatt Cyclogest progresterontilskudd. Det kommer så mye gugg fra de kapslene at jeg aner ikke hva som er "naturlig" lengre :confused:
Heldigvis er jeg på siste pakken nå - dvs. jeg er ferdig med det innen èn uke.
 
Har også dette «El slimet».. merkelig, men ser dere er flere som har hatt det så håper det er normalt..
 
Back
Topp