Utflod

Mamma mø

Flørter med forumet
Marsboerne2017
Har de siste dagene merket en merkant økning i utflod. Litt seigere, men ikke slim, og mye mer enn normalt.
Noen andre som har opplevd det samme?

Jepp, registrert økning her også. Samme konsistens som du beskriver. Føler det er litt vel "fuktig" nedentil :oops: Men ingen slimpropp i sikte. Sist gikk den vel samme dag som riene startet.

Ja samme her ! Økt utflod - men ingen propp...

Flott å høre at dette er normalt!
Føler også at det er konstant fuktig og bytter truseinnlegg flere ganger om dagen.

Har termin 15.01, man lillebror er hjertelig velkommen ut 01.01
Føler meg temmelig sprekkferdig nå, flere??

Ingen propp her heller, men jeg tror jeg har blitt forkjøla nedentil - slim slim slim.... Og enda mere slim :S (Hjelper ikke med det toalettpapiret med grønne tegninger på nå altså :P )

Men er det normalt at det er så mye at det renner ned begge beina? Måtte tørke flere ganger og det bare rant. Var helt hvitt, så det var ikke vannet..(?)

Om det renner slik ville jeg tenkt at det var fostervann, ikke bare økt utflod. Ringe føden for å høre kanskje?

Men er det normalt at det er så mye at det renner ned begge beina? Måtte tørke flere ganger og det bare rant. Var helt hvitt, så det var ikke vannet..(?)
Jeg hadde det helt likt etter at slimproppen gikk. Dro til føden for undersøkelse, men neida. Det var ikke fostervann... Men har i ettertid gått og "slima" masse og har så mye rennende utflod (ingen farge) at jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg skifter bind om dagen!

Så ja, jeg har også masse utflod! Utrolig irriterende. Akkurat skiftet bind liksom, også kjenner jeg at det bokstavelig talt renner ut. Godt å høre at det er flere som har det likt :p Kanskje et godt tegn. Hehe.

Jeg hadde det helt likt etter at slimproppen gikk. Dro til føden for undersøkelse, men neida. Det var ikke fostervann... Men har i ettertid gått og "slima" masse og har så mye rennende utflod (ingen farge) at jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg skifter bind om dagen!

Så ja, jeg har også masse utflod! Utrolig irriterende. Akkurat skiftet bind liksom, også kjenner jeg at det bokstavelig talt renner ut. Godt å høre at det er flere som har det likt :p Kanskje et godt tegn. Hehe.

Masse slim her også. Spesielt om morningen, men også hver gang jeg er på do.. Må kjøpe innlegg imorgen, for nå bytter jeg undertøy flere ganger om dagen, og så fort jeg har vasket meg og tatt på rent, så er det vått igjen! Håpløst :p haha!! Men det bør bety at det er NOE som skjer ja?!
Masse kynnere og ubehag i magen, så vi får se hva som skjer etterhvert. 23 dager til termin, så kan enda ta tid :/

Jeg hadde forresten mistanke om at proppen gikk 2 desember, da oppdaget jeg en stor hvit klump i do, og etter det økte utfloden også. Men det er jo så lenge siden jeg trodde proppen gikk, at det kan ikke ha vært det :/

Jeg hadde forresten mistanke om at proppen gikk 2 desember, da oppdaget jeg en stor hvit klump i do, og etter det økte utfloden også. Men det er jo så lenge siden jeg trodde proppen gikk, at det kan ikke ha vært det :/
Man kan få ny propp :)

Er det bare jeg som føler at jeg har fått MINDRE utflod? Føler at kroppen min er satt i reversj jeg:( jeg hadde jo ikke forventet mindre greier etter å lese om alt slimet og proppene som popper ut over alt her:p jeg vil også!!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Er det bare jeg som føler at jeg har fått MINDRE utflod? Føler at kroppen min er satt i reversj jeg:( jeg hadde jo ikke forventet mindre greier etter å lese om alt slimet og proppene som popper ut over alt her:p jeg vil også!!

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Jeg har og hatt lite utflod. Skikkelig kjedelig, liksom ingen spenning.

Men da blir det som om den aldri har gått igjen?
Ser sånn ut for min del i hvertfall, proppen gjekk i begynnelsen av desember, men det skjedde aldri noko meir etter det. No virker det som om den har gått sånn delvis igjen, pluss at eg slimer..

Back
Topp