Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig ogsåvært sånn et par uker. Ingen propp..
Jeg hadde det helt likt etter at slimproppen gikk. Dro til føden for undersøkelse, men neida. Det var ikke fostervann... Men har i ettertid gått og "slima" masse og har så mye rennende utflod (ingen farge) at jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg skifter bind om dagen!Men er det normalt at det er så mye at det renner ned begge beina? Måtte tørke flere ganger og det bare rant. Var helt hvitt, så det var ikke vannet..(?)
Jeg hadde det helt likt etter at slimproppen gikk. Dro til føden for undersøkelse, men neida. Det var ikke fostervann... Men har i ettertid gått og "slima" masse og har så mye rennende utflod (ingen farge) at jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg skifter bind om dagen!
Så ja, jeg har også masse utflod! Utrolig irriterende. Akkurat skiftet bind liksom, også kjenner jeg at det bokstavelig talt renner ut. Godt å høre at det er flere som har det liktKanskje et godt tegn. Hehe.
Man kan få ny proppJeg hadde forresten mistanke om at proppen gikk 2 desember, da oppdaget jeg en stor hvit klump i do, og etter det økte utfloden også. Men det er jo så lenge siden jeg trodde proppen gikk, at det kan ikke ha vært det :/
Man kan få ny propp![]()
Jeg har og hatt lite utflod. Skikkelig kjedelig, liksom ingen spenning.Er det bare jeg som føler at jeg har fått MINDRE utflod? Føler at kroppen min er satt i reversj jegjeg hadde jo ikke forventet mindre greier etter å lese om alt slimet og proppene som popper ut over alt her
jeg vil også!!
Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
Ser sånn ut for min del i hvertfall, proppen gjekk i begynnelsen av desember, men det skjedde aldri noko meir etter det. No virker det som om den har gått sånn delvis igjen, pluss at eg slimer..Men da blir det som om den aldri har gått igjen?