Utflod

Masse slim her også. Spesielt om morningen, men også hver gang jeg er på do.. Må kjøpe innlegg imorgen, for nå bytter jeg undertøy flere ganger om dagen, og så fort jeg har vasket meg og tatt på rent, så er det vått igjen! Håpløst :p haha!! Men det bør bety at det er NOE som skjer ja?!
Masse kynnere og ubehag i magen, så vi får se hva som skjer etterhvert. 23 dager til termin, så kan enda ta tid :/
Jeg har faktisk akkurat like mange dager til termin ifølge UL, men mensterminen viser 9. Fikk beskjed i dag at det kan skje når som helst (jeg krysser fingrene som baaare det) :D Spurte også jordmor om dette med utflod og hun sa at det var heeeelt normalt. Noen fikk mye, mens andre ikke. Hehe.

Jeg har faktisk akkurat like mange dager til termin ifølge UL, men mensterminen viser 9. Fikk beskjed i dag at det kan skje når som helst (jeg krysser fingrene som baaare det) :D Spurte også jordmor om dette med utflod og hun sa at det var heeeelt normalt. Noen fikk mye, mens andre ikke. Hehe.

Jeg vil også få sånne beskjeder! :p Kontroll på mandag, veldig spent!
Æsj nei, den utfloden er vel bare et + eller -, og ikke noe særlig tegn..
Heldigvis blir det baby snart uansett :D

Jeg vil også få sånne beskjeder! :p Kontroll på mandag, veldig spent!
Æsj nei, den utfloden er vel bare et + eller -, og ikke noe særlig tegn..
Heldigvis blir det baby snart uansett :D
Altså, utfloden kunne vi vært foruten ja. Hadde vært moro hvis vannet gikk istedenfor :p Lykke til på kontroll!

Back
Topp