Utflod i dpo land.

Hadde økt utflod fra en 6 Dpo ca. Så ut som om noen hadde pusset nesa i trusa :p

Haha, jeg elsker det faktum at folk faktisk helt uten hemninger legger ut på nett hva de har funnet i trusa!! :D

Tror jeg tok bilde av det også. Håper ALDRI at jeg mister mobilen :p man får et litt avslappet forhold til underlivet der man tafser, pirker og lukter etter alle små tegn :p

Tror jeg tok bilde av det også. Håper ALDRI at jeg mister mobilen :p man får et litt avslappet forhold til underlivet der man tafser, pirker og lukter etter alle små tegn :p
Hehe, håper heller ikke det for din del:P
Ja, man får det:P

Det hadde vært noe ;-) men tror ikke alle som hadde sett det hadde forstått hva det hadde vært ;-) hehe håper ikke det skjer...

ja, man får et utrolig avslappet forhold, og jeg har i tillegg vært i militæret, så mine hemninger ift kropp er ganske så forsvunnet :-P

Gikk på do i går kveld for jeg kjentes så våt ut plutselig. når jeg satte meg på do så kom det masse slim.. litt sånn el-aktig bare at det var ferdig strekt..litt tykt.. hmm :/

Back
Topp