Utflod i dpo land.

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Har etter el fått økt mengde utflod. Har egentlig ganske mye hvit lotionaktig utflod.
Vet at økt mengde utflod kan være teng på graviditet, men er det noen her som har opplevd det når dere var gravid?

Har etter el fått økt mengde utflod. Har egentlig ganske mye hvit lotionaktig utflod.
Vet at økt mengde utflod kan være teng på graviditet, men er det noen her som har opplevd det når dere var gravid?
Hvor mange dpo er du? Alltid fått det i graviditeten men fått det rundt ikm og ikke noe særlig før da. Hvit utflod som har økt eg også men bare en dpo her så skyldes jo ingen baby.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor mange dpo er du? Alltid fått det i graviditeten men fått det rundt ikm og ikke noe særlig før da. Hvit utflod som har økt eg også men bare en dpo her så skyldes jo ingen baby.

9 dager dpo ca, kan være mer. Har også økt sex lyst, men tenker at det skyldes at det er fuktig/vått der nede hele tiden :rolleyes:

Jeg er 2 eller 3 dpo (tror jeg, ble litt kluss denne mnd pga SA), men har også denne økte, hvite greia. Skjønner ingenting :p
Er også sykt oppblåst. Ser ut som jeg er 5-6mnd på vei :p jeg BØR være gravid ass! Men tviler...

Jeg er 2 eller 3 dpo (tror jeg, ble litt kluss denne mnd pga SA), men har også denne økte, hvite greia. Skjønner ingenting :p
Er også sykt oppblåst. Ser ut som jeg er 5-6mnd på vei :p jeg BØR være gravid ass! Men tviler...
Har en god følelse for denne måneden, men kan ikke tro det skyldes det alt nå. Lurer på å ta en ny eggløsning test i kveld?

Skjønner heller ingenting:P Håper jo på at det er for at jeg er gravid, men har ikke tro for at jeg er det:P
Skulle ønske det var lettere å forstå seg på den kroppen :P

Fortsatt den samme lotion greia, og lurer på om jeg har fått litt ømme pupper?! Men det kan også være at det kjennes sånn ut for at jeg prøver å kjenne om dem er det, så de er blitt ømme av det :P hehe.

Etter hva jeg leste meg til nå er dette utflod som komme når eggløsningen er overstått. Det stemmer jo bra for oss begge.

Fortsatt den samme lotion greia, og lurer på om jeg har fått litt ømme pupper?! Men det kan også være at det kjennes sånn ut for at jeg prøver å kjenne om dem er det, så de er blitt ømme av det :p hehe.
hehe, jah, kan fort bli sånn at man kjenner seg ømme:P Har egentlig ikke følsen av at jeg er gravid, men begynner å lure litt:rolleyes:

Jeg fikk skikkelig kviseutbrudd sist jeg var gravid, så det mangler. Nå håper jeg at det skal dukke opp kviser :D Jeg er like sikker på at jeg er gravid denne måneden som forrige, helt til det motsatte er bevist så er jeg det :P

Jeg fikk skikkelig kviseutbrudd sist jeg var gravid, så det mangler. Nå håper jeg at det skal dukke opp kviser :D Jeg er like sikker på at jeg er gravid denne måneden som forrige, helt til det motsatte er bevist så er jeg det :p
Jeg er motsatt. Jeg er ikke gravid helt til jeg får en positiv test :P

Hehe :D Evig optimistisk her :p
Var det tidligere, helt til jeg fant ut at det var lettere å få en negativ test, hvis jeg ikke trodde at jeg var gravid hver gang :P

Har en god følelse for denne måneden, men kan ikke tro det skyldes det alt nå. Lurer på å ta en ny eggløsning test i kveld?

Gjør det! Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Skal ta en test selv. Fikk tre SYKT sterke "stikk" på venstre side i går. Tipper eggleder. Hadde vondt på motsatt side sist mnd da jeg faktisk var gravid men fikk sa. Tror dog ikke den kan være festesmerter, om ikke el har vært tidligere og kroppen har klussa etter SA. Man kan jo håpe ;)

Fortsatt like oppblåst som en ballong iallefall! Hehe. Men ikke "luftig". Så lurer litt på hva dette kan være...

Gjør det! Jeg kom akkurat hjem fra jobb. Skal ta en test selv. Fikk tre SYKT sterke "stikk" på venstre side i går. Tipper eggleder. Hadde vondt på motsatt side sist mnd da jeg faktisk var gravid men fikk sa. Tror dog ikke den kan være festesmerter, om ikke el har vært tidligere og kroppen har klussa etter SA. Man kan jo håpe ;)

Fortsatt like oppblåst som en ballong iallefall! Hehe. Men ikke "luftig". Så lurer litt på hva dette kan være...
Oppblåst selv. Stakk som Faen i livmoren de to dagene eg hadde positiv test og sterke mens smerter. Ikke kjent noe etterpå. Litt vondt i høyre side i går. Fikk vondt i kors ryggen i går kveld men det er nok hormoner som komme av eggløsning. Kjente på tapp tidligere i dag. Åpen. Eggløsning nå?

Forresten jenter. Her er noe jeg ikke skjønner:
I følge FF har jeg IKM 25.mai, Dvs 11 dager etter registrert EL i appen. Men er ikke det en veldig kort lutelfase..? Skal ikke den være 14 dager? Tenk om egget ikke får nok tid til å feste seg!!!

I følge FF har jeg IKM 25.mai, Dvs 11 dager etter registrert EL i appen. Men er ikke det en veldig kort lutelfase..? Skal ikke den være 14 dager? Tenk om egget ikke får nok tid til å feste seg!!!
Feste ikke egget seg fra to til 10dager? Sånn ca? Da er vel ikke det noe problem, pluss om du mulgens hadde el senere enn vanlig? Eg har 17 dager he he. Går ut ifra 1 juni uansett når el var. Tror det er sånn eg bare har det.

Feste ikke egget seg fra to til 10dager? Sånn ca? Da er vel ikke det noe problem, pluss om du mulgens hadde el senere enn vanlig? Eg har 17 dager he he. Går ut ifra 1 juni uansett når el var. Tror det er sånn eg bare har det.

Jeg merker jeg vet alt for lite om disse tingene! Hehe. Har prøvd å lese meg litt opp, men føler meg ganske grønn likevel :p

Jeg kan berolige deg med at jeg hadde 10 dagers lutealfase da jeg ble gravid med Turbotrollet =)
Så det er mulig, og det går an. (hun satt forøvrig på første pp også :p )

Back
Topp