Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Body og strømpebukse/tights. Så har vi på ulldress, ullvotter fra joha, merinoull headover, og ullsokker så ligger hun inni lammeskinnspose med ullteppe over i vogna
Kommer an på temperaturen. Men han sover i lammeskinnspose fra Bozz som holder godt på varmen så har bare på han klærne han har inne + ullgenser, headover, votter om det er under 4 grader! Om det er under 4 grader har jeg på et vognteppe over posen. Vi har ikke hatt ekstreme minusgrader enda, men blir det under 5- konstant på dagtid kommer jeg nok til å ta på han hel ulldress ,
Kommer ann på. Nå ligger hun ute i ullbody, strømpebukse, ullbukse, ulljakke, tynne votter og en tynn lue. Må kle henne godt særlig på overkroppen. Hun ligger på siden, og da strekker hun armene over hodet slik at voksiposen ikke dekker armene
De gangene hun har sovet ute har det vært nullgrader eller par minus. Da har hun ullbody, ullbukse, sokker, ullsokker ulldress, lue, ullvotter og ligger i vinterpose med lammeskinn
Vi har ei veldig varm jente, så mange syns sikkert vi kler lite på. Nå når det er +5 til -5 har hun på seg langermet bomullsbody og bambusstrømpebukse inne. Når hun skal i vogna har hun på en tynn ulljakke, ullue med hals og votter. Ligger i dunpose med lammeskinn inni.
Som regel ullbody og ullstilongs og ullsokker, tøffler i ull, bomullsjakke, ull-headover, ullvotter. Og ligger i voksi urban med lammeskinn oppi. De dagene det har vært veldig kallt har han hatt ulldress i stedet for jakken.
Huff, utesoving ja..
Har også klart å lære minsten å sove ute.. MEN nå begynner det å bli vanskelig.. Gradestokken kryper ned til -20 og her kan den krype helt til -40 noen ganger Oslo
Heldigvis har vi en bod i entreen hvor det er nokså kaldt, så han sover der når det er -10 eller kaldere.
Så her har lillegutt ullbody, ullstrømpebukse, 2 par ullsokker, tykk headover, tynne og myke Joha ullvotter og strikka ullvotter over de, føtter og beina er surret i tykk ullpledd og han ligger i dynpose.
Han har ikke svettet når vi tar ham inn, men er god og varm. Regner med at han er riktig kledd etter temperatur
Gruer meg til det blir varmegrader, for jeg syns det er vanskeligere å kle på bebisen riktig da. Nå kan man liksom ikke kle de på for mye
Kommer litt ann på, men stort sett body og strømpis, ull eller bomull - kommer ann på hva som er rent , ullsokker, hjemmestrikka ulldress, ullue eller ull-headover og votter. Har lammeskinn og dundyne i vogna. Har ikke vært mer enn et par minus enda, så ikke de kaldeste dagene. Hun er ganske varm av seg, og tror det er passelig det hun har hatt på seg.