Utesko

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Da mener jeg "sko", siden min baby ikke går selv og før de går selv skal de ikke bruke fottøy med hard såle, slik sko har. Tenker på skotøy med myk såle (f.eks skinntøfler) til utebruk :) Fôret skotøy.

Noen som har noen tips eller? Noe som er litt godt og varmt for små føtter som sitter i vogna :)

Har kjøpt reima fotposer (brukt) :) aner ikke om de er gode og varme, men finner det vel ut etterhvert i løpet av vinteren :)

Har kjøpt reima fotposer de er foret:) og et par stonz de er ikke foret men man kan kjøpe fleece for til dem.
Reima har strikk like over ankelen. Stonz har strikk ved ankel og oppe på skaffet begge kan strammes. Kjøpte mine brukt da jeg synes 425 ca er dyrt for et par "sko" stonz. Tenkte å strikke bootis til å ha nedi stonz med ullsokk først da regner jeg med at det blir varmt nok.

Har kjøpt reima fotposer (brukt) :) aner ikke om de er gode og varme, men finner det vel ut etterhvert i løpet av vinteren :)
Ja, de brukte jeg til førstemann vinterstid, og de er gode :)

Har kjøpt reima fotposer de er foret:) og et par stonz de er ikke foret men man kan kjøpe fleece for til dem.
Reima har strikk like over ankelen. Stonz har strikk ved ankel og oppe på skaffet begge kan strammes. Kjøpte mine brukt da jeg synes 425 ca er dyrt for et par "sko" stonz. Tenkte å strikke bootis til å ha nedi stonz med ullsokk først da regner jeg med at det blir varmt nok.
Lurt å strikke selv. Har to stk stonz, men tror de er litt store for det er vel str 23 :)
De er dyre ja!!

Har to par fotposer, reima og ett par jeg ikke husker navnet på.

Hva er bootis og har du oppskrift?:)

Men noen som vet om "sko" som har myk såle? Som bare sitter nederst på foten, noen slags tykke og varme tøfler? Ikke sånne fra Joha, f.eks, men noen som ser litt ut som sko :)

Men noen som vet om "sko" som har myk såle? Som bare sitter nederst på foten, noen slags tykke og varme tøfler? Ikke sånne fra Joha, f.eks, men noen som ser litt ut som sko :)
Vi har både toms og converse som vi skal bruke som tøfler. :) de har semska skinn som såle.

Vet at buggyboots blir brukt en del av de som bærer barna, kan like godt brukes i vogn :)

Min kan heller ikke gå, men står i brev fra bhg at de må både ha støvler og sko.

Min kan heller ikke gå, men står i brev fra bhg at de må både ha støvler og sko.
Står på mitt og - men når jeg spurte sa hun at så lenge han ikke gikk, så var det ikke noe stress. Men de ville gjerne ha noe han kunne ha på når de var ute da :)

Kjøpte fotposer på nameit i dag til 169kr. De virker veldig bra og tett for vann og søle

Har uggs fra Enfant til å sitte i vogna/bilstolen med når det er kaldt ute, de er selvfølgelig uten såler og helt myke i skinnet. Til utebruk har vi stonz med fôring!

Back
Topp