Har en av hver, og har alt vi trenger til begge kjønn. Så er samme hva vi får
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en gutt fra før. Tenker nok mest på en gutt til, det er kjent og virker tryggest, er praktisk mtp klær og utstyr, og så virker det så fint å være brødre. Med ei jente er det nytt og litt skremmende, masse fint jeg kan strikke, og så er det jo gøy å ha begge deler.
Samme her I forrige svangerskap ønsket jeg mest gutt, for jeg tenkte at "tenk om jeg får en skikkelig jente-jente, som er jålete og bare vil leke med dukker og sånne ting som jeg som guttejente aldri har skjønt meg på...". Men nå er jeg ikke tvil om at det også skal gå fint i tilfelle. Og det er jo så mye fine klær til jenter som man både kan kjøpe og strikke, så det hadde kanskje vært bittelitt ekstra gøy med jente.
Det er akkurat det jeg har følt på også! Har alltid vært "guttejente" (liker egentlig ikke det begrepet) og det er utrolig mange av de "typiske jentetingene" jeg synes er dillete og ikke skjønner meg på i det hele tatt. Så da tenker jeg innimellom at jeg kommer ikke til å bli noen god jentemamma, blir nesten skremt av tanken. Men det går nok bra det og!
Det er jo nettopp jenter som deg som blir gode jentemammaer. Som vet at jenter kan være så mye mer enn søte rosa prinsesser og som ikke tvinger dem på et skjørt om de helst vil ha på bukse
Jo, det er bra det du nevner der men jeg bør jo helst være flink til å backe opp jenta om hun har helt motsatt preferanser også, og det er der jeg tenker at det ikke kommer like naturlig, så det er noe jeg må jobbe med
Jeg trur det faller naturlig hvis det blir sånn jeg
Jeg hadde ei venninne som hadde hørt at om man er mye kvalm, så blir det jente. Hu var ikke kvalm i første svangerskap, men mye i andre, og for henne stemte det. Om det er skulle være noe i den teorien, så trur jeg det må være jente jeg bærer på nå Var ikke kvalm en dag sist, men nå er det litt nesten hver dag, og jeg har vært helt utslått av det i kveld….