Utenom at barnet er friskt,har du noe ønske om kjønn? ;)

Har en av hver, og har alt vi trenger til begge kjønn. Så er samme hva vi får :)

Har en gutt fra før. Tenker nok mest på en gutt til, det er kjent og virker tryggest, er praktisk mtp klær og utstyr, og så virker det så fint å være brødre. Med ei jente er det nytt og litt skremmende, masse fint jeg kan strikke, og så er det jo gøy å ha begge deler.

Har en gutt fra før. Tenker nok mest på en gutt til, det er kjent og virker tryggest, er praktisk mtp klær og utstyr, og så virker det så fint å være brødre. Med ei jente er det nytt og litt skremmende, masse fint jeg kan strikke, og så er det jo gøy å ha begge deler.

Samme her :) I forrige svangerskap ønsket jeg mest gutt, for jeg tenkte at "tenk om jeg får en skikkelig jente-jente, som er jålete og bare vil leke med dukker og sånne ting som jeg som guttejente aldri har skjønt meg på...". Men nå er jeg ikke tvil om at det også skal gå fint i tilfelle. Og det er jo så mye fine klær til jenter som man både kan kjøpe og strikke, så det hadde kanskje vært bittelitt ekstra gøy med jente.

Vi har en gutt fra før av :) sambo ønsker jente, og jeg er helt likegyldig. Er fornøyd med at jeg i det heletatt greide å bli gravid iom at vi prøvde en god stund og håpet begynte å falme (det sagt uten å høres ut som en martyr :p )

Har jente fra før, og håper litt på gutt denne gangen. Har ingen planer om å føde mer enn to barn så hadde vært fint om man endte opp med en av hver :P Men har egentlig mest på følelsen av at det bli jente, og det vil sikkert bli bra uansett :)

Vi har ingen fra før og leker med tanken på både gutt og jente. Tror samboeren min egentlig liker best tanken på ei lita jente, siden han selv har to brødre. Men han påstår liksom litt tøft at "nei det blir så mye styr med jente", men jeg ser i blikket hans at han blir gira bare ved tanken :) Jeg selv har guttenavnet klart og hadde blitt superglad om vår første blir en gutt. Men som dere sier alle sammen. Her er alt velkommen. Dette blir superstas uansett :)

sniker fra juli. jeg ønsker meg faktisk bittelitt gutt.. er det slemt? :s

Føler meg så utrolig heldig og klarer ikke tenke på hva jeg ønsker mest engang :) blir overlykkelig uansett kjønn :D

Samme her :) I forrige svangerskap ønsket jeg mest gutt, for jeg tenkte at "tenk om jeg får en skikkelig jente-jente, som er jålete og bare vil leke med dukker og sånne ting som jeg som guttejente aldri har skjønt meg på...". Men nå er jeg ikke tvil om at det også skal gå fint i tilfelle. Og det er jo så mye fine klær til jenter som man både kan kjøpe og strikke, så det hadde kanskje vært bittelitt ekstra gøy med jente.

Det er akkurat det jeg har følt på også! Har alltid vært "guttejente" (liker egentlig ikke det begrepet) og det er utrolig mange av de "typiske jentetingene" jeg synes er dillete og ikke skjønner meg på i det hele tatt. Så da tenker jeg innimellom at jeg kommer ikke til å bli noen god jentemamma, blir nesten skremt av tanken. Men det går nok bra det og! :)

Det er akkurat det jeg har følt på også! Har alltid vært "guttejente" (liker egentlig ikke det begrepet) og det er utrolig mange av de "typiske jentetingene" jeg synes er dillete og ikke skjønner meg på i det hele tatt. Så da tenker jeg innimellom at jeg kommer ikke til å bli noen god jentemamma, blir nesten skremt av tanken. Men det går nok bra det og! :)

Det er jo nettopp jenter som deg som blir gode jentemammaer. Som vet at jenter kan være så mye mer enn søte rosa prinsesser og som ikke tvinger dem på et skjørt om de helst vil ha på bukse ;)

En gutt fra før... Jeg ønsker meg en gutt pga praktiske ting som klær og han ønsker seg ei lita jente :happy:

Har jente, og har litt lyst på gutt denne gangen. Det mest praktiske hadde nok vore å få ei jente til, sidan me då har alt me treng frå før, heldigvis er dei store tinga i nøytrale farger :) har litt guttefølelse no faktisk :D

Det er jo nettopp jenter som deg som blir gode jentemammaer. Som vet at jenter kan være så mye mer enn søte rosa prinsesser og som ikke tvinger dem på et skjørt om de helst vil ha på bukse ;)

Jo, det er bra det du nevner der :) men jeg bør jo helst være flink til å backe opp jenta om hun har helt motsatt preferanser også, og det er der jeg tenker at det ikke kommer like naturlig, så det er noe jeg må jobbe med :)

Jo, det er bra det du nevner der :) men jeg bør jo helst være flink til å backe opp jenta om hun har helt motsatt preferanser også, og det er der jeg tenker at det ikke kommer like naturlig, så det er noe jeg må jobbe med :)

Jeg trur det faller naturlig hvis det blir sånn jeg :)

Jeg hadde ei venninne som hadde hørt at om man er mye kvalm, så blir det jente. Hu var ikke kvalm i første svangerskap, men mye i andre, og for henne stemte det. Om det er skulle være noe i den teorien, så trur jeg det må være jente jeg bærer på nå :) Var ikke kvalm en dag sist, men nå er det litt nesten hver dag, og jeg har vært helt utslått av det i kveld….

vi vil veldig gjerne ha jente.. og ut i fra når vi hadde sex ifht eggløsning (om appen stemmer) er jeg 99% sikker på at det blir jente :p blir spennende å se om forskerene har rett ifht hvor lenge guttesædceller overlever ifht jentecædseller

Jeg trur det faller naturlig hvis det blir sånn jeg :)

Jeg hadde ei venninne som hadde hørt at om man er mye kvalm, så blir det jente. Hu var ikke kvalm i første svangerskap, men mye i andre, og for henne stemte det. Om det er skulle være noe i den teorien, så trur jeg det må være jente jeg bærer på nå :) Var ikke kvalm en dag sist, men nå er det litt nesten hver dag, og jeg har vært helt utslått av det i kveld….

stemte overhodet ikke her.. spydde 3ganger dagen til langt uti uke 20.. var gutt gitt :)

Jeg ønsker meg sykt en jente, men min samboer ønsker at det er gutt. Uansett hva det blir er det <3lig velkommen =D

Mannen har en gutt på 8 fra før. Sammen har vi ei jente på snart 2.
Hadde vært fryktelig praktisk med ei til sia vi nå allerede har mye av jentetøyet lagret fra sist :)

Back
Topp