Utenom at barnet er friskt,har du noe ønske om kjønn? ;)

Har en av hver fra før av, så ikke noe spesielt ønske om kjønn !
Men mannen har hinta frampå at det hadde vært fint med en gutt :-)

Har ei jente, så det blir veldig spennende å se hvem som skjuler seg i magen! :D Denne gangen er det ikke noe spesielt ønske fra min side. Sist holdt jeg en knapp på jente, men var sikker på gutt. ;)

Har en av hver så spiller ikke noen rolle, men har jo kvittet meg med det meste av gutteklærne siden han er eldst, så arvemessig hadde det jo vært greiest med jente.

Vi har to jenter fra før.. Kall meg gal, men jeg vil gjerne ha en jente til:p ser for meg en hærllig flokk med 3 jenter! Sambo er ikke så enig med d da:p

Vi har tre nevøer, så hadde vært gøy om det kom ei jente med oss denne gangen :)

Har alltid forestilt meg at jeg skulle få en jente, men nå er det greit uansett bare spiren holder seg der til september. :)

Ønsker oss gutt <3
Men blir like glad uansett hva det blir :)

Jeg har en gutt fra før og har alltid forestilt meg at jeg skulle få en jente. Nå kjenner jeg at det ikke spiller noen rolle. Praktisk med en gutt til i forhold til gjenbruk, og på den andre siden morsomt å få en av hvert kjønn. Klarer ikke håpe på noe annet enn at vi får en frisk baby i september. :-)

Har jente fra før, så økonomisk (arv av klær og utstyr) vil det lønne seg med ei jente til ;)

Men jeg har egentlig ikke preferanser på kjønn.

Har gutt fra før. Tenker ar det blir gøy uansett hva det blir !

Siden jeg både har en jente og en gutt, så er det samme for meg. Foretrekker ikke den ene eller den andre

Har jente fra før og tar gjerne ei jente til. Praktisk med alt som kan arves:) Mannen ønsket seg gutt forrige gang, men nå sier han at det ikke spiller noen rolle. Hadde jo vært gøy med en av hver også... Nei, jeg vet neimen ikke:)

Sambo har en gutt fra før som nå snart er 7 år. Jeg selv er likegyldig til kjønn, håper bare alt går som det skal og barnet er friskt. Har allerede en magefølelse på at det blir gutt, men tiden vil vise ;)

Det er vell kanskje litt tabu å ønske seg et kjønn. Men de fleste har vell et lite ønske innerst inne.
Vi har to gutter og skulle hatt ei jente I mellom de. Har masse ubrukte jenteklær eg ikke klarer å kvitte meg med. Innerst inne venter eg på jenten som skal få bruke de klærne. Det vil si at eg ønsker meg nok en jente denne gang. Hadde vert så kjekt med en liten jente I hus. Eg blir nok skuffet I et par minutter på ul om det viser gutt. Det ble eg sist og. Men når jeg kom hjem ristet eg det av meg og begynte å glede meg til den lille gutten skulle komme. I dag er eg veldig glad for at det var akkurat han som kom :D
En gutt til er hjertelig velkommen om det skulle vise seg at det er det vi venter

Har to gutter fra før! Så hadde vært stas med jente! :)

Back
Topp