Utenom at barnet er friskt,har du noe ønske om kjønn? ;)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Jeg har 3 jenter fra før og må innrømme at det hadde vært utrolig å få en gutt tilslutt.

Jeg har en jente fra før, og tror at jeg denne gangen blir like glad om det blir jente eller gutt :-)

Jeg har to jenter, så en gutt hadde vært litt ekstra moro.
Men treåringen ønsker seg en lillesøster, og så hadde det jo vært praktisk med alt som kan gå i arv av klær og stæsj :)

Men treåringen ønsker seg en lillesøster, og så hadde det jo vært praktisk med alt som kan gå i arv av klær og stæsj :)

Jeg tenker også litt praktisk på det med klær og slikt. Blir det en jente har vi jo ALT klart:-) Blir det en gutt blir det nok en del innkjøp av nye klær ;-)

Siden vi til sammen har tre gutter, så skal vi vel ærlig innrømme at vi ønsker oss veldig ei lita jente ❤️ Men tror nok det blir en gutt denne gangen også :p

Vi har både gutt og jente så for oss spiller det ingen rolle :) Men har litt lyst på jente da hvis jeg skal være ærlig siden minstemann er en gutt :) Men om det kommer en gutt så blir jeg kjempe glad da å :happy:
Tror nok det er en gutt å :happy:

Har gutt fra før, så hadde vært veldig koselig med en liten jente :) men spiller ingen rolle, mer praktisk med gutt som kan arve alt fra eldstemann :)

Merker at jeg ikke synes kjønn er viktig. Vi har en gutt fra før, så kanskje jeg heller litt mer mot å ønske jente denne gangen, men det er positivt og negativt med begge deler - så egentlig klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg ønsker noe mer enn noe annet. Blir like glad uansett:)

Samme som oss :)
Har to jenter og hadde vært morsomt med en gutt, men eldste ønsker seg enda en jente :p Vi kvitter oss ikke med noe rosa i hvert fall. Blir spennende å se hva som ligger i magen. ;) Blir glad uansett :D

Har to gutter fra før av, så helt ærlig må jeg si at jeg håper på jente, men har ingen tro på at det kommer til å skje :p veldig praktisk med gutt pga alt klær, utstyr og leker vi har fra før, men hadde vært gøy å fått en unnskyldning til å gå ut å shoppe ny garderobe om vi får jente :p <3

Har to gutter fra før av, så helt ærlig må jeg si at jeg håper på jente, men har ingen tro på at det kommer til å skje :p veldig praktisk med gutt pga alt klær, utstyr og leker vi har fra før, men hadde vært gøy å fått en unnskyldning til å gå ut å shoppe ny garderobe om vi får jente :p <3
Tror de fleste som har flere av ett kjønn kunne tenke seg det motsatte:) håper på gutt jeg nå, men blir nok ei rosa tulle til :)

Jeg har to gutter så syns det hadde vært gøy med jente!

Men jeg tror jeg er dømt til gutter (mann. to sønner. en hund. en katt. gutter. gutter gutter gutter. promp, bæsj, tiss, å treffe doen er vanskelig, osv.) så jeg tror faktisk det blir gutt denne gangen. Tenker foreløpig lite på det, bare ....... DET BLIR GUTT.

Jeg bryr meg overhode ikke :) Har ei jente fra før og tenker at det hadde vært kjekt med en av hver, men også kjekt for vesla å få en søster :) I tillegg vil ei jente kunne arve alt fra storesøster :) Så 50/50 :) Vi skal ikke vite kjønn heller siden det ikke har noe å bety :)

Vet ikke om jeg kan påstå at jeg håper noe, for er meg egentlig klinkende likegyldig - er jo det som er så fint at det blir riktig uansett hvordan det blir! Men med 2 gutter fra før hadde det jo vært moro med ei lita i flokken også.... :-)

Har to herlige gutter <3 med bare brødre på begge sider, hadde det virkelig blitt stas med ei lita tulle ;-) men så lenge barnet er frisk og rask er det akkurat det samme hvilket kjønn som blir produsert ;-)

Økonomisk sett er gutt det kjekkeste, da vi har absolutt alt fra før ;-) men kjenner jeg besteforeldre rett så slipper vi å handle så veldig mye skulle det komme ei tulle ;-) da blir hun hvertfall bortskjemt etter alle kunstens regler ;-) :-P

Back
Topp