tolilla
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
På Island er det like sikkert som i Norge. Bare ikke spis is, da den er laget av rått egg, og det er ikke anbefalt her på Island. Helst hold deg unna hval/hrefna (det serveres overraskende mye på restauranter her)Ellers er det helt likt. Hvis du bader her så anbefaler de "heitapottir" til damer selv om de er gravide. Noen har bobler og noen uten, men det velger du helt selv. Det er absolutt ikke farlig og vannet er ikke klora i hjel som i Norge. Det er helt naturlig vann fra jorda. Kanskje greit å holde seg unna de varmeste "heitapotttinir" da de går i 42 grader og det er ikke helt heldig
Det står forresten på dem hvor varme de er
Badehallen er forresten ute så det er litt kaldt på vinterstid, men veldig behagelig og det koster ca 45 kr per voksen.
I tilfelle noen prøver å lure deg forresten.. så er vannet veldig godt fra springen og du trenger ikke å kjøpe vann!
Tusen takk for svar! Hadde jo fått med meg at der var noen fra Island her inne, men husket ikke nicket.
Godt tips om is, det glemmer jeg nok litt, her hjemme også. Men er det virkelig så farlig? Når jeg lager is hjemme varmes der jo ganske godt opp før nedkjøling igjen..
Det blir uansett en veldig spennende tur med masse aktiviteter!