Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme jeg også har funnet ut! Om det skal være skall på ei frukt, må den vaskes godt. I kjøpa vann.Jeg skal også til utlandet neste uke (belgia) så følger meg her!
Var på tul i dag og spurte om det da, men hun gav meg ikke så mye egentlig. Det hun sa var at jeg måtte unngå å spise rå mat og frukt og grønnsaker. Ting med skall gikk greit, for.eks banan.
Ellers anbefalte hun at jeg bevegde beina en del under flyturen, og evt hadde på støttestrømper.
Lurt! Har uansett laktoseintoleranse, men greit å ha det i bakhodet [emoji4]Som nevnt over omtrent som her, men vær forsiktig med frukt du ikke kan skrelle, salat ol. samt at kjøtt er godt stekt. Også vær forsiktig med iskrem fra boks. Hender de er lagd på upasteurisert melk (i hvert fall noen steder, vet ikke hvordan det er der, men da jeg hørte det i 2012 holdt jeg mrg til pinnesaftis da jeg ikke klarte å spørre om det hverken på gresk eller engelsk så de forsto).
Jeg kom hjem fra Gran Canaria i helgen og passet bare på ikke å spise grønnsaker og frukt med skall og få kjøttet gjennomstekt. Brukte også støttestrømper på flyetTil dere alle fantastiske damer!
Nå skal jeg på reise til Gran Canaria neste uke (11+0 når vi reiser). Er det noen spesielle forhåndsregler jeg burde følge? Eller ting jeg må være påpasselig for?
Hva du endte opp med å spise?[emoji23] når det blir så mye som blir eliminert, kommer jeg ikke på så mye som kan spises.. HahJeg kom hjem fra Gran Canaria i helgen og passet bare på ikke å spise grønnsaker og frukt med skall og få kjøttet gjennomstekt. Brukte også støttestrømper på flyet![]()
Så man kan ikke bestille seg en salat på en restaurant ? Grønnsakene er jo vasket ...
Vi bodde på et ganske fint hotell hvor maten var tilrettelagt (agurker var uten skall osv.) , så det var ikke akkurat noe problem. Bare å holde seg til normale kostråd for gravide + litt sunn fornuftHva du endte opp med å spise?[emoji23] når det blir så mye som blir eliminert, kommer jeg ikke på så mye som kan spises.. Hah
Vi skal bo på et 4 stjernes all inclusive, så satser på at de har litt det samme der [emoji4] men har skrevet det på listen at jeg må ha med en potetskreller [emoji23][emoji23]Vi bodde på et ganske fint hotell hvor maten var tilrettelagt (agurker var uten skall osv.) , så det var ikke akkurat noe problem. Bare å holde seg til normale kostråd for gravide + litt sunn fornuft
Er vel mest om noen har tatt på med skitne fingre eller vasket med skittent vann....men du vasker kanskje agurken selv først? Innbiller meg at det er innafor.Jeg er i Dubai nå, har ikke tenkt på dette med agurk med skall på.. Hva er det som kan skje om man spiser det? Har jo spist agurk til frokosten nesten hver dag...
Vi teser til Island til uken, men ser for meg å spise på samme måte som her. Tror ikke jeg trenger ta like mye hensyn som ved å reise til varmere strøk. Gjennom stekt kjøtt uansett
Toxoplasma kan finnes i jord og skittent vann. Men agurken man får servert er nok vasket ren for jordJeg er i Dubai nå, har ikke tenkt på dette med agurk med skall på.. Hva er det som kan skje om man spiser det? Har jo spist agurk til frokosten nesten hver dag...