Uten undertøy?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Er det virkelig så vanlig å gå uten undertøy?
Jeg har sett i flere tråder her at masse folk sover nakne eller uten undertøy under pysjen, eller går uten truse på dagen.

Mulig det er noe som er mer vanlig lengre sør i landet, dette syns jeg nemlig er både overraskende og sært.

Syns tilogmed det er temmelig ekkelt. :S

Jeg sover helst ikke med undertøy på hjemme, da bare i den perioden en liksom må :-p

Har den troen at det gjør godt for "miljøet" der nede å få litt luft

Blir faktisk anbefalt å sove uten truse om natta eller i store boksere sånn at det blir litt lufting der nede...

Men selv sover jeg med truse...Synes det er litt ekkelt uten...Og må tenke litt på hva hvis om atte ting som kan skje...

toneany skrev:
Er det virkelig så vanlig å gå uten undertøy?
Jeg har sett i flere tråder her at masse folk sover nakne eller uten undertøy under pysjen, eller går uten truse på dagen.

Mulig det er noe som er mer vanlig lengre sør i landet, dette syns jeg nemlig er både overraskende og sært.

Syns tilogmed det er temmelig ekkelt. :S

Jeg lurer på hvorfor du mener det er mer vanlig i sør enn andre steder?

Syntes det er veldig naturlig jeg, nakenhet. Kan godt sove naken uten problemer, men skal jeg ha pysj, må jeg ha truse under! hehe. Syntes ikke det er behaglig å bare ha pysj.

Jeg synes det er ekkelt å stenge alt inne der nede 24/7, så her sover jeg uten undertøy om natten og går uten på dagen når jeg bare er hjemme og surrer i joggebukse.
Men tar på undertøy om jeg skal bort. Må jo være litt danna. Haha :P

*CaMaSa* skrev:
Blir faktisk anbefalt å sove uten truse om natta eller i store boksere sånn at det blir litt lufting der nede...

Men selv sover jeg med truse...Synes det er litt ekkelt uten...Og må tenke litt på hva hvis om atte ting som kan skje...

Litt spent på hva som kan skje jeg?

*UtspyttaLaban* skrev:

*CaMaSa* skrev:

Litt spent på hva som kan skje jeg?

Håper hun mener mensen som kan komme litt brått... 

Nei takk, her sover vi med truse... Må det nå uansett ;)

Sover noen ganger i trusa, noen ganger naken.
Skjønner ikke hva som er så uvanlig eller rart med det???

Bra med luft "down there". Det gjelder både barn og voksne.

Dramadama skrev:
Jeg synes det er ekkelt å stenge alt inne der nede 24/7, så her sover jeg uten undertøy om natten og går uten på dagen når jeg bare er hjemme og surrer i joggebukse.

Jeg trodde de fleste sov nakne jeg.
Jeg føler meg i hvertfall fanget om jeg må sove med klær.

Kattekvinnen skrev:

Dramadama skrev:

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg har forresten vært så riv ruskende gal at jeg har ikke tatt på meg undertøy i det hele tatt i dagemoticon  Men jeg er i det minste ren!

forvirretmor skrev:

Kattekvinnen skrev:

Dramadama skrev:

Som jeg skulle sagt det selv. Jeg har forresten vært så riv ruskende gal at jeg har ikke tatt på meg undertøy i det hele tatt i dagemoticon  Men jeg er i det minste ren!

Det er jo digg da ;)
Nå er jeg nydusjet og har på meg ren pysjbukse og en av samboern min sine t-skjorter og sitter med håret i turban. En skikkelig søndag med andre ord. Haha.
(Snart skal vi bestille mat og da er dagen komplett)

Dramadama skrev:

forvirretmor skrev:

Kattekvinnen skrev:

Dramadama skrev:

Det er jo digg da ;)
Nå er jeg nydusjet og har på meg ren pysjbukse og en av samboern min sine t-skjorter og sitter med håret i turban. En skikkelig søndag med andre ord. Haha.
(Snart skal vi bestille mat og da er dagen komplett)

Ja det er helt nydelig!

Dramadama skrev:

Da er det vel bare en gangs bruk på joggebukse? her kan en bukse brukes flere dager se, men uten undetøy nei æsj....

Soving uten truse er vel vanlig, vet om mange som gjør det... Men mtp hva jeg lærte om analbakterier da jeg gikk på kokkelinja, blir jeg faktisk ganske uvel av å tenke på at folk går uten truse på dagen ute. emoticon

Labambie skrev:
Soving uten truse er vel vanlig, vet om mange som gjør det... Men mtp hva jeg lærte om analbakterier da jeg gikk på kokkelinja, blir jeg faktisk ganske uvel av å tenke på at folk går uten truse på dagen ute. emoticon

Lærte du at det eneste som hindrer analbakterier i å storme ut av buksene til folk er trusene deres?

Back
Topp