Uten undertøy?

Miss Fat skrev:

Dramadama skrev:
Jeg synes det er ekkelt å stenge alt inne der nede 24/7, så her sover jeg uten undertøy om natten og går uten på dagen når jeg bare er hjemme og surrer i joggebukse.
Men tar på undertøy om jeg skal bort. Må jo være litt danna. Haha :P

Da er det vel bare en gangs bruk på joggebukse? her kan en bukse brukes flere dager se, men uten undetøy nei æsj....

Selvfølgelig ;)

Bouncy the Butthead Slayer skrev:

Labambie skrev:
Soving uten truse er vel vanlig, vet om mange som gjør det... Men mtp hva jeg lærte om analbakterier da jeg gikk på kokkelinja, blir jeg faktisk ganske uvel av å tenke på at folk går uten truse på dagen ute. emoticon

Lærte du at det eneste som hindrer analbakterier i å storme ut av buksene til folk er trusene deres?

De kommer igjennom både truse og bukse, jo mindre klær jo mer kommer det.

Labambie skrev:
Soving uten truse er vel vanlig, vet om mange som gjør det... Men mtp hva jeg lærte om analbakterier da jeg gikk på kokkelinja, blir jeg faktisk ganske uvel av å tenke på at folk går uten truse på dagen ute. emoticon

Lærte du at det eneste som hindrer analbakterier i å storme ut av buksene til folk er trusene deres?

Hehe.
Vi testet litt på kokkelinja, og der lærte vi at det var like mange "analbakterier" på en alminnelig lysbryter og dørhåndtak som på doringen.  Herlig! :D

Dramadama skrev:

Labambie skrev:

Hehe.
Vi testet litt på kokkelinja, og der lærte vi at det var like mange "analbakterier" på en alminnelig lysbryter og dørhåndtak som på doringen.  Herlig! :D

Det samme fant vi ut av...

Hva gjør så disse analbakteriene når de først har brutt seg ut av benklærne? Bortsett fra å vekke ubehag hos den som leser om det, da.

Jeg pleier å sove uten noen ting. Men å gå uten undertøy i dongeri osv syntes jeg er krækslig Mtp utflod osv. Usj. Det hadde jeg aldri klart. Ei venninne av meg pleier det, å da frister det lite å kunne byttelåne klær med henne :p

Tror det er ganske vanlig å sove uten truse, men jeg er avhengig av truse på dagen.. Usj, ingen truse under olabukse.... Auuuu emoticon

Labambie skrev:

Hahahaha!!

Sove naken? ja takk, hver natt helst.

Uten truse i bukse? Det må være ved veldige spesielle anledninger (som hvis den skal av veldig fort),  da jeg ikke pleier å vaske mine dyrebare bukser så hardt som mitt undertøy, sokker og mitt sengetøy..er liksom noe med å kunne kverke mest mulig basselusker i vasken..

*Meya* skrev:

*UtspyttaLaban* skrev:

*CaMaSa* skrev:
Blir faktisk anbefalt å sove uten truse om natta eller i store boksere sånn at det blir litt lufting der nede...

Men selv sover jeg med truse...Synes det er litt ekkelt uten...Og må tenke litt på hva hvis om atte ting som kan skje...

Litt spent på hva som kan skje jeg?

Håper hun mener mensen som kan komme litt brått... 

Og utflod... neitakk.. truse på om dagen!

Brukte å sove uten truse men etter at jeg fikk barn som jeg måtte opp om natten med og ha i sengen så syntes jeg at det var for nakent uten truse.

Synes egentlig ikke det er så ekkelt.

Dramadama skrev:

Labambie skrev:

Hehe.

Stikker og vasker litt med mine dsinfiserende våtservietter............

å være naken er naturlig og derfor på ingen måte ekkelt (sånn på privaten og man er ren og ikke lager mat osv selvfølgelig). kan ikke se at trusa gjør noe mer enn hva en bukse gjør når det gjelder å dekke seg til eller hygiene. Men det er mer praktisk å ha på truse som kan vaskes på høy tempratur enn å måtte vaske buksa etter en dags bruk og på høyere tempratur enn det den egentlig tåler. men ei pysjbukse/joggebukse tåler jo det. tenker det er mer hygenisk å gå uten truse enn å gå med g-streng (sånn mtp analbakterier til vagina osv)

her soves det i alt fra naken til bare truse til bare pysj til både pysj og truse. alt ettersom:)

Venus83 skrev:

Dramadama skrev:

Labambie skrev:

Hehe.

Stikker og vasker litt med mine dsinfiserende våtservietter............

men det har vel mer med at folk er dårlige til å vaske seg på hendene etter dobesøk enn hva slags undertøy de har eller ikke har?

Jeg sover med truse! Føler alltid at jeg må tisse hvis jeg skal sove/ikke gidder å ta på trusa etter dusjing eller andre aktiviteter:P

Sover naken.  (trodde faktisk de fleste voksne mennesker gjorde det)
Går også somregel ute truse når jeg tasser hjemme i morgenkåpe/daffekjole hver morgen. Men bruker truse når jeg er ute blandt folk =)

Miriel skrev:
Jeg trodde de fleste sov nakne jeg.
Jeg føler meg i hvertfall fanget om jeg må sove med klær.

Jeg ser jo at jeg tydelig er i mindretall som ALLTID sover med truse...
Jeg har prøvd uten, men jeg føler det er klamt og rart...

Til mitt "forsvar" har jeg enda ikke, til dags dato, noensinne hatt sopp.. så jeg føler mi mus har det bedre med lufta mellom trådene i trusa...

....og truser byttes seff hver dag...!!!

Hilsen wierde meg!

Back
Topp