Jeg var veldig hol på søtt dagene etter befruktningen... Så ga det seg etter noen dager... Hadde da ikke sukkerbehov.. Så fikk jeg grådig lyst på smågodt en helg... Husker ikke helt når det var.. Men rundt mai kanskje.. Og siden da har sukkerbehovet vokst. Måtte ha søtsaker og usunne ting hver dag.. Spilte ikke så stor rolle om hva det var, bare søtt, godt og usunt. Lørdag 27.juni satt jeg å koste meg med popcorn med tantebarna, var barnevakt. Så når de var lagt så var fortsatt sukkebehovet hos meg.. Fant frem en åpna 200g melkesjokolade. Trøkka den i meg.. Og tenkte at nå må det være nok! Lillemor i magen er over gjennomsnittet stor, jeg vil ikke føde en 5kg unge.... Selv om jeg selv er midt på treet i vekt og har gått opp ca 7-9kg siden befruktningen. Fra mandag er det sukkerstopp i minst 1 uke tenkte jeg. Så mandag kom og uka gikk. Klarte meg helt fint uten godteri, saft, is, kjeks, kake, brus og alt av usunne sukkerholdige ting. Brukte heller frukt og bær som alternativ (ja, jeg vet det er sukker i frukt og bær også, men det er ikke like ille!). Jeg snakker med samboeren over internett og av og til tlf (han er utenlands nå) og på torsdag sa jeg at jeg ikke har spist eller drukket sukker siden søndag. Han var stolt over meg Og det gjorde noe med meg Jeg fikk enda mer lyst til å fortsette!! Så nå er jeg på 1 uke og 1 dag uten og det går helt fint Hadde litt sukkerbehov i går, men tok meg noen skiver melon og et glass vann og så var det over.
Flere som har hvert/er i det samme?
Flere som har hvert/er i det samme?