Utejakke

En tråd i 'Mars 2018' startet av Babynrto, 10 Nov 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Inspirert av tråden om utedress.. Utedress må vi absolutt ha, og det brukte vi ganske mye med eldste den første vinteren. Men hun hadde ikke vinterjakke, bare tykke ullklær osv for å kunne ta henne med inn og ut av bil. Var vi ute hadde hun dress, og ellers holdt det med ull som jeg kan huske.

Men ser mange selger vinterjakker til de mindre barna også nå på ulike grupper på Facebook, og det fikk meg til å tenke.. Kanskje vi skulle hatt vinterjakke til han også? Skal dere det? [emoji4]

2. LilleLunsj Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Tenker at vi burde hatt det, egentlig. Men veldig usikker!

• Liker Liker x 1
  3. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Veldig usikker jeg også. Blir ikke å legge mye penger i det isåfall [emoji848]

4. LilleLunsj Flørter med forumet Marsboerne 20 18

Samme her. Tenker å se om jeg finner en til grei pris, trenger ikke være så fancy, bare ha godt med klær under. Blir jo for smått ila vinteren uansett.

• Liker Liker x 1
  5. Madel188 Betatt av forumet Marsboerne 20 18

Vi ha en boblejakke vi har arvet. Tror ikke vi kommer til å bruke den så veldig mye. Vi har hatt 2 høstjakker, men de er ikke brukt mye.har brukt hel dress i ull eller bommull mest. Så tenker at Det blir dress eller varmt tøy i vinterposen :happy:

• Liker Liker x 1
  6. CornflakeGirl Glad i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Febbisbebbis'18

Har tenkt at det er lurt å ha jakke fordi han vil ikke sitte med posen under haka, hendene skal være fri. Foreløpig bruker vi ulldress og fleece/strikkejakke, avhengig av temperatur [emoji4]

7. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Ja, det kan kanskje være greit med jakke når de skal sitte våkne i vogna.. [emoji848] vil ha hendene fri her også når han er våken. Spørs om det blir å lete etter en billig jakke på Finn eller noe da [emoji4]

8. Chrini08 Blir kjent med forumet

Vi var også veldig i tvil om behovet, men endte opp med å kjøpe reflex sin byparken vinterjakke. Har ikke angret et sekund og har brukt den veldig mye. Den er myk og god i tillegg til å være passe tjukk. Her sitter mini med den i bilstolen uten at det er et problem med selene eller at han blir for varm og med ull under holder han seg også varm når han sitter i vogna. Helt fantastisk jakke som jeg kommer til å kjøpe i større størrelser også :)

• Liker Liker x 1
  9. Babynrto Forumet er livet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Takk for tips! Den skal jeg sjekke ut også

• Liker Liker x 1
  10. Annemor1 Andre møte med forumet

Her har også utejakke vært gull å ha når hun sitter i pose

11. Moxie Gift med forumet Marsboerne 20 18

Jeg kjøpte en Mini a ture vinterjakke på salg forrige vinter. Den har glidelås i ryggen. Synes den er god å ha når vi skal trille i våkentid og hun vil ha armene ute av posen, og særlig hvis vi triller til kjøpesenter, så kan jeg bare ta av jakken når vi kommer frem.

Del denne siden