Utejakke

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Inspirert av tråden om utedress.. Utedress må vi absolutt ha, og det brukte vi ganske mye med eldste den første vinteren. Men hun hadde ikke vinterjakke, bare tykke ullklær osv for å kunne ta henne med inn og ut av bil. Var vi ute hadde hun dress, og ellers holdt det med ull som jeg kan huske.

Men ser mange selger vinterjakker til de mindre barna også nå på ulike grupper på Facebook, og det fikk meg til å tenke.. Kanskje vi skulle hatt vinterjakke til han også? Skal dere det? [emoji4]
 
Vi ha en boblejakke vi har arvet. Tror ikke vi kommer til å bruke den så veldig mye. Vi har hatt 2 høstjakker, men de er ikke brukt mye.har brukt hel dress i ull eller bommull mest. Så tenker at Det blir dress eller varmt tøy i vinterposen :happy:
 
Har tenkt at det er lurt å ha jakke fordi han vil ikke sitte med posen under haka, hendene skal være fri. Foreløpig bruker vi ulldress og fleece/strikkejakke, avhengig av temperatur [emoji4]
 
Har tenkt at det er lurt å ha jakke fordi han vil ikke sitte med posen under haka, hendene skal være fri. Foreløpig bruker vi ulldress og fleece/strikkejakke, avhengig av temperatur [emoji4]

Ja, det kan kanskje være greit med jakke når de skal sitte våkne i vogna.. [emoji848] vil ha hendene fri her også når han er våken. Spørs om det blir å lete etter en billig jakke på Finn eller noe da [emoji4]
 
Vi var også veldig i tvil om behovet, men endte opp med å kjøpe reflex sin byparken vinterjakke. Har ikke angret et sekund og har brukt den veldig mye. Den er myk og god i tillegg til å være passe tjukk. Her sitter mini med den i bilstolen uten at det er et problem med selene eller at han blir for varm og med ull under holder han seg også varm når han sitter i vogna. Helt fantastisk jakke som jeg kommer til å kjøpe i større størrelser også :)
 
Vi var også veldig i tvil om behovet, men endte opp med å kjøpe reflex sin byparken vinterjakke. Har ikke angret et sekund og har brukt den veldig mye. Den er myk og god i tillegg til å være passe tjukk. Her sitter mini med den i bilstolen uten at det er et problem med selene eller at han blir for varm og med ull under holder han seg også varm når han sitter i vogna. Helt fantastisk jakke som jeg kommer til å kjøpe i større størrelser også :)

Takk for tips! Den skal jeg sjekke ut også
 
Jeg kjøpte en Mini a ture vinterjakke på salg forrige vinter. Den har glidelås i ryggen. Synes den er god å ha når vi skal trille i våkentid og hun vil ha armene ute av posen, og særlig hvis vi triller til kjøpesenter, så kan jeg bare ta av jakken når vi kommer frem.
 
Back
Topp