Utebukser til barn med vidde i livet.

Husker det der, min gikk også opp litt da han brakk armen , man er jo mer sittestillrnde på vinteren og brekt arm hjalp ikke på
Ja ikke sant. Han hadde jo gått ned litt i vekt også, men det har han gått opp igjen nå.. Men går seg vel til når han blir mer aktivitet igjen.

Men nå vil han prøve seg på ski på skolen da :eek:

Synes kanskje det er litt skummelt jeg da men :eek:
Han er ikke den mest stødige på ski liksom..
Men han er en forsiktig gutt, så han tar nok ingen sjanser, dropper nedoverbakker sa han.

Hvor lenge var kengubarnet forsiktig?

Ja ikke sant. Han hadde jo gått ned litt i vekt også, men det har han gått opp igjen nå.. Men går seg vel til når han blir mer aktivitet igjen.

Men nå vil han prøve seg på ski på skolen da :eek:

Synes kanskje det er litt skummelt jeg da men :eek:
Han er ikke den mest stødige på ski liksom..
Men han er en forsiktig gutt, så han tar nok ingen sjanser, dropper nedoverbakker sa han.

Hvor lenge var kengubarnet forsiktig?
Ikke så veldig lenge ute men lenge på fotball
Stor fare for nytt brudd innen ett år og beskjed om å ta det rolig fra lege så...

Ikke så veldig lenge ute men lenge på fotball
Stor fare for nytt brudd innen ett år og beskjed om å ta det rolig fra lege så...
Nå er det ikke noe fotball her da.

Men ja, det er jo det første året etter... Og særlig nå de første 3-4 mnd sa legen. Så ingen ballidrett eller kontaktidrett fikk vi beskjed om. Og heller ikke hive seg ut i de største akebakkene...

Men jeg håper litt rolig skigåing går bra. Aking tør han ikke. Skøyter er uaktuelt.

Men de skal ha noen timer ute på onsdag nemlig.. Og utegym har de hver torsdag morgen. Nå har han kommet etter gymmen siden han brakk hånda, og det er jo begrenset hvor lenge han kan gjøre det. De har heller ikke tilpasset noe, men sagt han kan komme senere, noe han selv synes er litt dumt, at han bare kan droppe noen timer liksom.

Nå er det ikke noe fotball her da.

Men ja, det er jo det første året etter... Og særlig nå de første 3-4 mnd sa legen. Så ingen ballidrett eller kontaktidrett fikk vi beskjed om. Og heller ikke hive seg ut i de største akebakkene...

Men jeg håper litt rolig skigåing går bra. Aking tør han ikke. Skøyter er uaktuelt.

Men de skal ha noen timer ute på onsdag nemlig.. Og utegym har de hver torsdag morgen. Nå har han kommet etter gymmen siden han brakk hånda, og det er jo begrenset hvor lenge han kan gjøre det. De har heller ikke tilpasset noe, men sagt han kan komme senere, noe han selv synes er litt dumt, at han bare kan droppe noen timer liksom.
Tipper det går bra, bare ikke gå i de bratteste bakkene liksom

Neivar vel som her det, lite tilrettelegging i gym

Tipper det går bra, bare ikke gå i de bratteste bakkene liksom

Neivar vel som her det, lite tilrettelegging i gym
Nei han skulle ikke det sa han, så får stole på det. Han tar nok ingen sjanser, vil ikke brekke igjen.
Men jeg kan ikke sy puter under armene på han heller, så han må jo bare prøve...

Back
Topp