Utebukser til barn med vidde i livet.

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Hvilke merker er vide i livet.

Ble plutselig en vinterbukse-krise her i hus :eek:

Så bør være en fysisk butikk.
 
Følger.
Synes det er et helvette. Mi på 9 endte med stormberg ( de er trange i str) str 14 år og enda er den trang i knappen.
 
Følger.
Synes det er et helvette. Mi på 9 endte med stormberg ( de er trange i str) str 14 år og enda er den trang i knappen.
Ja det er et styr hvert år..

Han er lang også, og bruker 158/164 i vanlige klær, men utebukser blir fort lange i bena.
152 er passe lengde, men for smalt.
 
Ja det er et styr hvert år..

Han er lang også, og bruker 158/164 i vanlige klær, men utebukser blir fort lange i bena.
152 er passe lengde, men for smalt.
Ofte sånn her også, at det da blir langt i beina .
Ser bare på vanlig bukse str 10 år også. Fyrstikk str...
 
Det ble faktisk en Helly Hansen i str 16 år :eek:

Satt ned fra 1499,- til 999,-

Den har han mye å gå på i livet, den kunne strammes. Så nå tok vi den helt inn, og da var den passe i livet.

Fant ut når jeg kom hjem at den kunne reguleres i bena også, med noen knapper inni buksa ved knærne, så nå har jeg dratt inn så mye det går der og.

Den er nok litt lang i bena, men med en liten brett nederst går det nok bra. Og her er jeg sikker på at han har bukse neste vinter også, siden det er såpass mye å gå på.

Fine farger var det også :)

www.gsport.no/270069-helly-hansen-no-limits-vattert-bukse-junior?#342=55452
 
Oj 16 år,må være lang han da
Nja, egentlig ikke heller, noen på trinnet er lengre enn han.
Men han nærmer seg 150 cm.

Problemet er jo livet, at buksene er for smale. Den vi kjøpte av deg i fjor fikk han jo ikke igjen knappen på nå, den var str 152.
Men den er passe i lengden. Den sparer vi noen år så kanskje Frøkna kan bruke den, den er fortsatt brukanes.

Ja han er nok litt rund rundt magen, og ble ikke noe bedre nå når han brakk hånda og ble mer passiv og rolig... Men jeg håper jo at det retter seg når han tør å gjøre mer aktivt. Han har jo fått beskjed om å være forsiktig nå i 3-4 mnd...

Hadde de hatt str 14 år hadde jeg nok prøvd den, og den hadde sikkert passa den, men det hadde de ikke inne. Så da gikk vi for 16 år som garantert kan brukes. Og den var ikke for stor nå heller. Og siden den kunne reguleres såpass så går det helt fint. :)
 
Nja, egentlig ikke heller, noen på trinnet er lengre enn han.
Men han nærmer seg 150 cm.

Problemet er jo livet, at buksene er for smale. Den vi kjøpte av deg i fjor fikk han jo ikke igjen knappen på nå, den var str 152.
Men den er passe i lengden. Den sparer vi noen år så kanskje Frøkna kan bruke den, den er fortsatt brukanes.

Ja han er nok litt rund rundt magen, og ble ikke noe bedre nå når han brakk hånda og ble mer passiv og rolig... Men jeg håper jo at det retter seg når han tør å gjøre mer aktivt. Han har jo fått beskjed om å være forsiktig nå i 3-4 mnd...

Hadde de hatt str 14 år hadde jeg nok prøvd den, og den hadde sikkert passa den, men det hadde de ikke inne. Så da gikk vi for 16 år som garantert kan brukes. Og den var ikke for stor nå heller. Og siden den kunne reguleres såpass så går det helt fint. :)
Ah skjønner , min er jo høyere men bruker 158 og 164, 164 er litt stort da til han
Kjipt at den var for trang
 
Ah skjønner , min er jo høyere men bruker 158 og 164, 164 er litt stort da til han
Kjipt at den var for trang
Ja det var litt kjipt, den passa rett før han brakk hånda. Litt trang da og, men det gikk.
Men han har nok vokst litt og på de 6 ukene. Pluss at inaktivitet ikke har gjort det noe bedre, og med en del mer usunt i jula...

Men vi sparer buksa vi, kan jo være Frøkna kan bruke den om noen år :)
 
Ja det var litt kjipt, den passa rett før han brakk hånda. Litt trang da og, men det gikk.
Men han har nok vokst litt og på de 6 ukene. Pluss at inaktivitet ikke har gjort det noe bedre, og med en del mer usunt i jula...

Men vi sparer buksa vi, kan jo være Frøkna kan bruke den om noen år :)
Husker det der, min gikk også opp litt da han brakk armen , man er jo mer sittestillrnde på vinteren og brekt arm hjalp ikke på
 
Back
Topp