Utdrikningslag

Jeg har bare vært i mitt eget :) Alle tok med en liten gave som skulle representere vennskapet vårt (noe enkelt som en tegning eller lignende) og det ble kjøpt inn litt klær og ting jeg måtte ha på meg :) Dro på TusenFryd og spiste middag etterpå :) Tror ikke det var spesielt dyrt alt i alt :)

500-1000,- er jeg vant med. Synes store utenlandsturer er unødvendig med mindre man vet at samtlige deltakere har en tykk lommebok. Forrige utdrikningslag jeg ble bedt i skulle foregå 5 dager i New York. Dette synes jeg er å ta i alt for mye. Jeg stod over både fordi jeg har en jobb som er uforenelig med ferie utenom skoleferien, samt at jeg ikke er interessert i å betale mange tusener på reise og lommepenger i den sammenhengen.

Har betalt fra 200-500 kr. Synes jo det er greit det.. :) Lagde litt opplegg rundt omkring her i byen da og ikke noe svære fancy greier. Skjønner at det fort kan bli dyrt om det skal være både utenlands og litt fancy;p

Med god planlegging går det fint an og gjør det billigt. Eg synst det bør ber grense på 1000kr for og ikkje utelukke noen. Eg betalte 700kr sist eg var med. Men da hadde dei virkelig fått mye for pengene. Flere måltider og god gratis underholdning . Og reisen var ink i prisen.Mannen min var på ett som var lite planlagt. Og nesten ingen aktivitet og 1 måltid på heledagen og medbrakt drikke. Han fekk beskjed dagen før at det kosta 1000kr. Da vi litt satt ut. Det var grillmat hjemme hos forlåveren og painball. Sjønner ikkje hvor pengene gjekk:p

Hadde ikke selv, men vært i noen og da har jeg betalt 500-1500 kroner

Tror jeg betalte rundt 800 da jeg var i ett for 2 år siden.
Aner ikke hva folk betalte i mitt.

Back
Topp