Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har bruden et skjult talent, la hun fremføre det ute på gaten blant folk med et pappkrus foran seg
Tippekonkurannse-alle som er med på utdrikningslaget kjøper en liten gave til bruden. Hun skal tippe hvem gaven er i fra og fortelle hvorfor hun mener det er den personen. Hvis hun tipper feil, må hun styrte en liten drink av noe slag. Den som kjøpte gaven må fortelle historien bak gaven. Ganske artig
Spa, lekeland for voksne, det e masse gøy å finne på. Bare å bruke fantasien. Sjøl e eg ikkje så fan av sånn utdritningsopplegg. Syns det e kjekkere å ta utfordringer som kjekt å ta i lag hele gruppa
Da jeg var forlover lagde jeg blant annet en rebus i oslo sentrum som var veldig morsom.
Vi hadde alle vært på lunsj, etter fallkjermhopping, og da vi gikk ut, så gav jeg henne en kurv med diverse ting hun skulle bruke undervegs og et kite brev, så stakk vi alle bare av, uten å si noe!
Så hadde alle i utdrikkningslaget ansvar for en post hver.
På hver post fikk hun noe gøy å gjøre og et morsomt dikt/gåte som sa hvor neste post var.
Til slutt endte vi opp på Oslo gladiators, hvor vi hadde det mega gøy!
Sist eg var i utdrikningslag, så laga me ei scrapbook. Alle som var med hadde med kvar si scrappeside, der det var gamle bilder og helsingar, så satte me det saman til ei stor bok. Veldig koselig