Utdrikningslag!

Kværuline

Forelsket i forumet
Noen tips til aktiviteter/rebuser bruden kan få? Eller morsomme/lure tips generelt. :-)

❤25.02-13❤

Fallskjermhopping.
Paintball.
Vinsmaking.
Spa.

Har bruden et skjult talent, la hun fremføre det ute på gaten blant folk med et pappkrus foran seg;)

Tippekonkurannse-alle som er med på utdrikningslaget kjøper en liten gave til bruden. Hun skal tippe hvem gaven er i fra og fortelle hvorfor hun mener det er den personen. Hvis hun tipper feil, må hun styrte en liten drink av noe slag. Den som kjøpte gaven må fortelle historien bak gaven. Ganske artig;)

Spa, lekeland for voksne, det e masse gøy å finne på. Bare å bruke fantasien. Sjøl e eg ikkje så fan av sånn utdritningsopplegg. Syns det e kjekkere å ta utfordringer som kjekt å ta i lag hele gruppa :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ikke være utdriting nei! Dagen er klar stortsett, trenger bare små oppgaver som skal løses for å få tiden til å gå litt mellom slagene :)

❤25.02-13❤

Da jeg var forlover lagde jeg blant annet en rebus i oslo sentrum som var veldig morsom.

Vi hadde alle vært på lunsj, etter fallkjermhopping, og da vi gikk ut, så gav jeg henne en kurv med diverse ting hun skulle bruke undervegs og et kite brev, så stakk vi alle bare av, uten å si noe!

Så hadde alle i utdrikkningslaget ansvar for en post hver.
På hver post fikk hun noe gøy å gjøre og et morsomt dikt/gåte som sa hvor neste post var.
Til slutt endte vi opp på Oslo gladiators, hvor vi hadde det mega gøy! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sist eg var i utdrikningslag, så laga me ei scrapbook. Alle som var med hadde med kvar si scrappeside, der det var gamle bilder og helsingar, så satte me det saman til ei stor bok. Veldig koselig :-)

Dere må inn på pinterest.com å titte. Der er det tusenvis.

Sent from my iPad using BV Forum

Bare ikke gjør det for dyrt er mitt tips.

Pakkeleken er også en fin greie

Alle ta med en scrapbook side og skriver en historie som dere har opplevd sammen. Settes sammen til en bok. Koselig for bruden å lese.

Pakkeleken.

Små rebuser og gåter.

Ha med barnebilder og så må bruden gjette.

Sette dere i en park og ha en quiz.

Sent from my iPhone using BV Forum

pakkelek

10 spm om forloveden (han får samme spørsmål, og så om å gjøre å ha flest riktige)

det var det artigste i mitt utdrikningslag :)

har dere rebus, så gjør den gøy, bruda må tåle litt! ;) jeg syns min ble veldig tam og kjedelig og langdryg uten noe morsomme sprell..

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Back
Topp