Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hæppi28
mener 500 er maks. ofte blir det invitert mennesker i forskjellig livssituasjon (student, i jobb ol) og ikke alle som har råd over dette. i tillegg kommer jo ofte utgifter til en selv også og derfor går det fort en tusenlapp i utdrikkingslag.
ofte er man jo bedt i bryllupet også og der skal man ha penger til gave, evt klær og sminke.
ORIGINAL: majami
I min omgangskrets vet jeg at det praktiseres en maksgrense på 1000,-. Det avhenger jo av at også gjestene får noe igjen i form av fellesaktiviteter, mat etc. Jeg skal arrangere for søstra mi nå i sommer og håper å klare det til maks 800 pr hode... Så skal det sies at alle (andre enn meg) er godt oppi 30 åra, har jobb osv.
ORIGINAL: hæppi28
helt ærlig syns jeg 1000 er mye. om jeg er i full jobb eller ikke. dyrt anyway.
ORIGINAL: Håperinderlig..
Når jeg giftet meg gav jeg klar beskjed til forloveren min at utdrikkingslaget skulle være så billig som overhode mulig. Jeg ville at alle skulle kunne delta uansett livssituasjon, og jeg hadde null behov for fem-rettes middag og flere timers spabehandling. Jeg synes et utdrikkingslag bør være godt under 1000,-, mitt ble på 400,- per snute. Jeg som brud ville synes det var ekkelt om jeg visste at enkelte gruet seg for å delta pga en stor sum penger.
ORIGINAL: lillebebis
Rundt 500 kr. Er mye som kan gjøres uten at det koster så mye også ;) Trenger ikke å være spa, ridning, fancy middag osv. Kan fint være en super koselig kveld med god hjemmelaget mat og jente snakk :D
Rundt 500 kr. Er mye som kan gjøres uten at det koster så mye også ;) Trenger ikke å være spa, ridning, fancy middag osv. Kan fint være en super koselig kveld med god hjemmelaget mat og jente snakk :D
ORIGINAL: MarteA
Enig med deg. Hadde det vært i Trondheim hadde jeg gjerne bedt alle hjem på middag... men ikke enkelt å gjøre det på et hotellrom i Oslo.
ORIGINAL: MarteA
ORIGINAL: Håperinderlig..
Når jeg giftet meg gav jeg klar beskjed til forloveren min at utdrikkingslaget skulle være så billig som overhode mulig. Jeg ville at alle skulle kunne delta uansett livssituasjon, og jeg hadde null behov for fem-rettes middag og flere timers spabehandling. Jeg synes et utdrikkingslag bør være godt under 1000,-, mitt ble på 400,- per snute. Jeg som brud ville synes det var ekkelt om jeg visste at enkelte gruet seg for å delta pga en stor sum penger.
Ingen som har nevnt 5 retters middag og timevis med spa.
Ikke lett å arrangere utdrikningslag til 400 kr per person når middagen må være ute. Tips taes gjerne imot.